  • 1. Data: 2007-05-04 12:11:38
    Temat: Pojawił się nowy bank
    Od: Imre <a...@h...com>

    Zapraszamy na 15 DYBY-Expo!

    Serdecznie zapraszamy na wystawę, targi, seminaria, a przede wszystkim
    na spotkanie użytkowników i sympatyków komputerowych systemów
    wspomagania projektowania (CAD).

    11 maja 2007,
    Międzynarodowe Targi Gdańskie.

    Gdańsk, ul. Beniowskiego 5, Początek imprezy godz. 9:00. WSTĘP WOLNY!

    Tegoroczna wystawa (już piętnasta!) to największa w historii imprezy
    przestrzeń przeznaczona na seminaria, warsztaty i wystawę.
    TAKICH DYBY-EXPO JESZCZE NIE BYŁO!

    SEMINARIA (Zobacz szczegółowy program!)
    Nowość! Prezentacja najnowszych systemy wspomagających projektowanie z
    podziałem na branże: architektoniczną, mechaniczną i GIS/inż. lądową.
    Premiery programów Autodesk z serii 2008!!!

    POKAZY
    Interakcyjne pokazy nowości związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i
    innymi technologiami związanymi z pracą biura projektowego.

    WARSZTATY/SZKOLENIA
    Bezpłatne, godzinne bloki warsztatowe! To szansa na zdobycie nowej
    wiedzy i możliwość rozwiązania problemów związanych z biurem
    projektowym. Tematy poruszane podczas warsztatów będą kontynuacją
    zagadnień prezentowanych na salach seminaryjnych.

    KONSULTACJE
    Miejsce, gdzie do dyspozycji odwiedzających będą fachowcy, którzy
    postarają się odpowiedzieć na nurtujące pytania, rozwiązać problemy
    projektowe, a także doradzą rozwiązania najlepsze dla specyfiki pracy
    danego projektanta.

    WYSTAWA
    Nowość! HP ZONE - premiery najnowszych urządzeń HP, interakcyjne
    pokazy, specjalne konkursy.
    Nowość! Stoisko Rapid Prototyping - błyskawiczne wykonywanie
    prototypów bezpośrednio z rysunków komputerowych CAD. (UWAGA!
    Niespodzianki dla osób zainteresowanych drukiem 3D)

    CZĘŚĆ KLUBOWA
    Po zakończeniu głównych punktów programu już, w mniej oficjalnej
    atmosferze, wystąpi kabaret "Słuchajcie", a w pobliżu hali wystawowej
    serwować będziemy przysmaki z grilla i zimne piwo z
    beczki!

    LOSOWANIE NAGRÓD
    Na zakończenie imprezy wśród zarejestrowanych gości rozlosujemy
    atrakcyjne nagrody!!! Nie przegap okazji i zarejestruj się do godziny
    15:00 w punkcie rejestracyjnym. Do wygrania min.: aparaty cyfrowe,
    odtwarzacze mp3, pamięci USB, parasole i wiele, wiele innych
    upominków.

    Dziękujemy.

    ISO 9001:2000
    PROCAD(R) SA
    ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk,

    Infolinia: 0-800 110 555
    p...@p...pl www.procad.pl
    Oddział Gdańsk
    80-122 Gdańsk
    ul. Kartuska 215
    TEL. 058 302-02-67
    FAX 058 302-06-29 Oddział Katowice
    40-013 Katowice
    ul. Staromiejska 7
    TEL. 032 251-02-02
    TEL/FAX 032 251-02-96 Oddział Poznań
    60-702 Poznań
    ul. Głogowska 31/33
    TEL. 061 864-53-33
    FAX 061 864-53-32
    Oddział Radom
    26-600 Radom
    ul. Kraszewskiego 1/7
    TEL. 048 334-01-18
    TEL/FAX 048 360-92-55 Oddział Warszawa
    02-626 Warszawa
    Al. Niepodległości 69
    TEL. 022 322-76-86
    FAX 022 322-76-87 Oddział Wrocław
    50-424 Wrocław
    ul. Krakowska 17
    TEL 071 78-00-600
    FAX 071 78-00-601

  • 2. Data: 2007-05-04 12:14:38
    Temat: Darujcie sobie czytanie spamera
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

  • 3. Data: 2007-05-06 15:15:15
    Temat: Re: Procad - spam
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Imre napisał:

    > Dziękujemy.
    >
    > ISO 9001:2000
    > PROCAD(R) SA
    > ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk,
    >
    > Infolinia: 0-800 110 555
    > p...@p...pl www.procad.pl

    Nie wiedziałem, że spółka z GPW para się spamem. TFU!

  • 4. Data: 2007-05-06 17:22:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 06 May 2007 17:15:15 +0200, o`rety <o`rety@pl.pl> wrote:

    >Nie wiedziałem, że spółka z GPW para się spamem. TFU!

    To nie ci sami oszuści co metribank?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-05-12 15:29:18
    Od: a...@g...com

    On 6 Maj, 13:22, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > To nie ci sami oszuści co metribank?
    > --
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    > _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
    > ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

    Witam, jestem przedstawicielem firmy PROCAD i podobnie jak Pan jestem
    zaskoczony tym, że info o naszej imprezie pojawiło się na grupach.?
    Gwarantuję, że nikt z firmy tego nie zrobił! Informatory wysyłamy
    wyłącznie do stworzonej przez nas bazy danych. Być może to psikus od
    kogoś "życzliwego"...