  • 1. Data: 2012-11-03 02:15:31
    Temat: Data ważności karty - kwestia formalna
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Mam taką zagwozdkę związaną z datą ważności karty, zagwozdka - powiedzmy
    - semantyczna albo formalna: czy jeśli karta (tak, jak u mnie) ma
    wybite, że data ważności to 11/2012, to czy karta jest ważna
    (funkcjonuje) do 31 października czy też do końca listopada?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-11-03 02:25:09
    Temat: Re: Data ważności karty - kwestia formalna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma wybite, że data ważności to 11/2012, to czy karta jest ważna
    > (funkcjonuje) do 31 października czy też do końca listopada?

    Do końca listopada.

  • 3. Data: 2012-11-03 16:05:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-11-03 02:25, Robert Tomasik pisze:

    > Do końca listopada.

    Tak też i mnie się kołatało po głowie, ale mnie bank ciut zmylił
    przesyłając miesiąc wcześniej następną kartę, za tę z upływającym
    terminem ważności (co się nota bene bankowi chwali, bo nie zostanę bez
    karty po upływie terminu ważności tej aktualnie aktywnej). A że rzadko
    zmieniam karty... Dzięki. Rozjaśniło mi się.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-11-04 09:08:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 16:05:04 +0100, Krystek napisał(a):

> [...]
    > terminem ważności (co się nota bene bankowi chwali, bo nie zostanę bez
    > karty po upływie terminu ważności tej aktualnie aktywnej).

    Z doświadczenia wiem, że każdy bank wysyła kartę co najmniej miesiąc
    przed upływem terminu ważności starej aby można było na spokojnie sobie
    karty podmienić w dogodnym dla siebie czasie.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-11-04 09:40:51
    Od: Synek <h...@S...pl>

    > Z doświadczenia wiem, że każdy bank wysyła kartę co najmniej miesiąc
    > przed upływem terminu ważności starej aby można było na spokojnie sobie
    > karty podmienić w dogodnym dla siebie czasie.

    i mc wczesniej pobrac stosowna oplate - jesli takowa jest :/

  • 6. Data: 2012-11-05 00:17:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Synek" k759lt$2bo$...@n...dialog.net.pl

    terminu ważności starej aby można było na

    > i mc wczesniej pobrac stosowna oplate - jesli takowa jest :/

    [IMO siostro marudzisz bezsensownie.]

    IMO żaden bank nie pobiera podwójnej opłaty za jedną kartę?
    Mnie żaden nie pobrał. Co więcej -- czy karty są obecnie
    jakoś płatne?

    Meritum -- trzeba wydać 2 stówy, aby debetówka była za free
    Mille -- chyba trzeba wlać 1kpln na Dobre, aby szarytka była za free
    mBank -- wykastrowany Delfinek służy do wpłacania za free
    DojczeB -- chyba trzeba pobrać coś w bankomacie, aby mieć debetówkę za free
    1/2B -- obie (do oszczędnego i do rozrzutnego) były za free

    Mille -- mam obecnie dwie Impresjonistki, i raczej jak na razie
    mam je za free; wcześniej miałem jakąś inną, za którą
    też nie płaciłem
    Citi -- i ja mam, i matka ma; jak na razie nie było opłat,
    jeśli nie liczyć przeoczenia związanego z wydaniem
    kredytówki w miejsce skradzionej w Biedronce
    Sygma -- kiedyś naciąłem się tam na jakieś UBezpieczenie,
    ale że bank dał jakieś bonusy, nie byłem stratny
    BZWBK -- free
    Lukas -- Lukas kradł stale zawsze i wszędzie
    ING -- raz okradł mnie z moją stratą, drugim razem
    wyjaśniłem im, że mogą podetrzeć pupę :)
    swoim BTE, i wytarli :)
    Getin -- tam nawet nie doszło do pełnego zawarcia umowy
    mBank -- Radość życia kosztowała 3 dychy miesięcznie, ale
    najpierw mBank dał stówkę [i głupim pomysłem było
    utrzymanie karty]

    Ani razu nie zanotowałem podwojenia opłaty.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'