  • 1. Data: 2009-07-03 22:26:58
    Temat: Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Czy to prawda, że dla konta osobistego darmowe są tylko wyciągi
    emailowe, a za papierowe bank pobiera opłatę? Już prawie się
    zdecydowałam, a tu taka niespodzianka...

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2009-07-03 22:39:12
    Temat: Re: Dawno nie było nic o Aliorze (wyciągi) :)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Aicha pisze:
    > Czy to prawda, że dla konta osobistego darmowe są tylko wyciągi
    > emailowe, a za papierowe bank pobiera opłatę? Już prawie się
    > zdecydowałam, a tu taka niespodzianka...

    Zawsze możesz sobie taki wyciąg wydrukować na swoim komputerze. Te wyciągi
    są równoprawne z tymi co bank wysyła za opłatą. Tu masz przynajmniej za
    darmo i od ręki.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-07-03 22:41:38
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-03, Aicha <b...@t...ja> wrote:

    [...]

    > Czy to prawda, że dla konta osobistego darmowe są tylko wyciągi
    > emailowe, a za papierowe bank pobiera opłatę? Już prawie się
    > zdecydowałam, a tu taka niespodzianka...

    A co na to TOIP?
    Swoją drogą, w czym problem? Ja sobie wyciągi drukuję...

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-07-03 22:53:46
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:

    > A co na to TOIP?

    TOIP przeglądąłam, pytam użytkowników wyższej kultury, żeby się
    upewnić.

    > Swoją drogą, w czym problem? Ja sobie wyciągi drukuję...

    No właśnie w tym, że nie mogę sobie _zawsze_ wydrukować (szczególnie
    na komputerze). W Lukasie papier jest gratis.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 5. Data: 2009-07-03 23:28:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Aicha pisze:

    > TOIP przeglądąłam, pytam użytkowników wyższej kultury, żeby się
    > upewnić.

    > No właśnie w tym, że nie mogę sobie _zawsze_ wydrukować (szczególnie
    > na komputerze). W Lukasie papier jest gratis.

    10 zł. kosztuje ryza papieru w supermarkecie, a starczy Ci, że hoho :-)

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-07-04 04:10:29
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Animka" napisał:

    > 10 zł. kosztuje ryza papieru w supermarkecie, a starczy Ci, że
    > hoho :-)

    I będę wyciąg ręcznie przepisywać na tę ryzę?
    Oczekuję odpowiedzi na proste pytanie, nie roztrząsania zawartości
    mojego komputera i portfela.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-07-04 06:48:01
    Od: BK <b...@g...com>

    On 4 Lip, 06:10, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

    > I będę wyciąg ręcznie przepisywać na tę ryzę?
    > Oczekuję odpowiedzi na proste pytanie, nie roztrząsania zawartości
> [...]

    Papier jest platny jesli masz bankowosc internetowa. Bezplatnie
    dostaniesz jesli zrezygnujesz z bankowosci internetowej.

    Jakby nie patrzec to bank bez papieru ;-)

  • 8. Data: 2009-07-04 07:31:01
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 04 Jul 2009 06:10:29 +0200, Aicha napisał(a):

    > I będę wyciąg ręcznie przepisywać na tę ryzę? Oczekuję odpowiedzi na
    > proste pytanie, nie roztrząsania zawartości mojego komputera i portfela.

    Tak, jest płatny.
    BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja
    ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2009-07-04 07:35:02
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Tak, jest płatny.
    > BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja
    > ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

    ja kupiłem używaną hp 4050N z 5 lat temu i do dziś nie żałuję
    w moim trybie użytkowania toner starczy na 20 lat

  • 10. Data: 2009-07-04 07:35:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-04, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    [...]

    > Tak, jest płatny.
    > BTW też się dziwię, że ludzie się dziwią, że można nie mieć drukarki. Ja
    > ostatnią drukarkę kupiłem w 2000 r. i do dziś tego żałuję.

    No dobra. Ja może zle się wyraziłem. Ja wyciągi drukuję jedynie na potrzeby
    księgowości. Dziwi mnie po prostu potrzeba posiadania papierowych wyciągów.
    Trzeba poświęcić czas na to by to jakoś skatalogować, zorganizować jakieś
    miejsce na to, a wyszukiwanie informacji w tym to katorga.

    Czy nie wystarczy zwykły PDF?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl