  • 1. Data: 2013-04-23 22:19:22
    Temat: Debetówka bez pay pass - gdzie?
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Rozbawił mnie mBank przysyłając info
    "Informujemy, że w związku z decyzją banku o wymianie kart stykowych na
    bezstykowe w najbliższych dniach otrzymasz bezpłatnie nową kartę [...]"

    Mam ochotę odpisać
    "Informuję, że w związku z decyzją banku o wymianie kart stykowych na
    bezstykowe w najbliższych dniach otrzymacie Panstwo moją decyzję o
    wymianie banku."

    No właśnie - na jaki?
    W jakich bankach znajdują się jeszcze w ofercie takie artefakty?
    Namierzyłam na razie dwa - BGŻ i Millenium.

    Jest coś jeszcze? A może da się z mBankiem wykłócić o normalnego
    delfinka?
    Aha - autoryzacja pinem transakcji bezstykowych mnie nie interesuje. Ja
    chcę mieć kartę BEZ tego cuda ;)

    --
    Imka

  • 2. Data: 2013-04-23 22:32:04
    Temat: Re: Debetówka bez pay pass - gdzie?
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-23 22:19, Imka pisze:
> [...]
    > delfinka?
    > Aha - autoryzacja pinem transakcji bezstykowych mnie nie interesuje. Ja

    Meritum

  • 3. Data: 2013-04-23 22:40:20
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2013 22:32:04 +0200, Klebespachtel napisał(a):

    > Meritum

    Dzięki, obejrzę sobie dokładnie.

    Na razie trafiłam na coś takiego
    http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,b
    Url=n&r,main,newsId=83836
    Świeża dzisiejsza oferta, chyba na grupę nawet jeszcze nie trafiła :)

    --
    Imka

  • 4. Data: 2013-04-23 22:42:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 22:19:22 UTC+2 użytkownik Imka napisał:

    > No właśnie - na jaki?
    >
    > W jakich bankach znajdują się jeszcze w ofercie takie artefakty?
    >
    > Namierzyłam na razie dwa - BGŻ i Millenium.
    Co prawda to nie bank ale skoki wydaja debetówki bezstykowe.

  • 5. Data: 2013-04-23 23:02:10
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Jest coś jeszcze? A może da się z mBankiem wykłócić o normalnego
    > delfinka?
    > Aha - autoryzacja pinem transakcji bezstykowych mnie nie interesuje. Ja
    > chcę mieć kartę BEZ tego cuda ;)

    Inteligo Visa Electron. Nawet chipa nie ma, a w sklepie żądają
    podpisania slipu.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2013-04-23 23:04:30
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Imka wrote:

    > No właśnie - na jaki?
    > W jakich bankach znajdują się jeszcze w ofercie takie artefakty?
    > Namierzyłam na razie dwa - BGŻ i Millenium.

    Inteligo?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2013-04-24 01:02:21
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-04-23 22:40, Imka pisze:

    > Na razie trafiłam na coś takiego
    > http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,b
    Url=n&r,main,newsId=83836
    > Świeża dzisiejsza oferta, chyba na grupę nawet jeszcze nie trafiła :)

    Oferta całkiem atrakcyjna IMO - gdyż nie trzeba 2zl za kartę płacić
    przy niespełnieniu warunków (wpływ 1600? + 200 zakupy kartą)
    - z drugiej strony po spełnieniu niewygórowanych warunków zyskuje się 1% MB

  • 8. Data: 2013-04-24 06:26:15
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-23 22:19, Imka pisze:
    > Rozbawił mnie mBank przysyłając info
    > "Informujemy, że w związku z decyzją banku o wymianie kart stykowych na
    > bezstykowe w najbliższych dniach otrzymasz bezpłatnie nową kartę [...]"

    Czy (tak naprawdę) chcesz się rozstać z mB?
    Bo jeśli nie, to może prościej "wyłączyć funkcjonalność bezstykową" za
    pomocą scyzoryka, jak tu parę razy opisywano?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2013-04-24 07:05:38
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 01:02:21 +0200, Waldek napisał(a):

    > Oferta całkiem atrakcyjna IMO - gdyż nie trzeba 2zl za kartę płacić
    > przy niespełnieniu warunków (wpływ 1600? + 200 zakupy kartą)
    > - z drugiej strony po spełnieniu niewygórowanych warunków zyskuje się 1% MB

    Do końca roku - a później pewnie już nie przedłużą, bo dotychczasowe konto
    wylatuje z oferty.

    Mamy efekty obniżki interchange - z jednej strony kijowo, bo moneybacki i
    inne premie kolejno lecą w kosmos. Z drugiej strony - tanieje, czasem do
    zera, wypłacanie środków z kredytówek - ale to jest interesujące raczej dla
    tych, którzy osiągają stopy zwrotu wyższe niż z lokat bankowych.

    AK

  • 10. Data: 2013-04-24 09:00:38
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > zera, wypłacanie środków z kredytówek - ale to jest interesujące raczej dla
    > tych, którzy osiągają stopy zwrotu wyższe niż z lokat bankowych.

    Kolejnych atrakcji ze strony bankow pewnie będzie mozna sie spodziewać
    jesli przepchnie się pomysl "uwolnienia bankomatów"
    a niezależni operatorzy zacza szalec z marżami
    które to ponoc teraz sa na poziomie do 1,2 zl od operacji