  • 1. Data: 2007-04-03 02:05:17
    Temat: Deutsche Bank < mBank cz, pt, sb, nd, pn i przelewu nie ma - czy to mozliwe?
    Od: "todler" <t...@i...peel>

    przelew wyslany z
    Deutsche Bank

    na konto w mBank nie dotarl do poniedzialku czy to mozliwe?

  • 2. Data: 2007-04-03 06:04:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    todler wrote:
    > przelew wyslany z
    > Deutsche Bank
    >
    > na konto w mBank nie dotarl do poniedzialku czy to mozliwe?

    Ustawowo mają 3 dni robocze.
    <mode gdybam on> Sprawdź czy w DB zaksięgowali już go jako zrealizowany
    bo może został odrzucony?<mode gdybam off>

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-03 21:47:18
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 3 Apr 2007 04:05:17 +0200, todler napisał(a):

    > przelew wyslany z
    > Deutsche Bank
    >
    > na konto w mBank nie dotarl do poniedzialku czy to mozliwe?

    Spokojnie powinien dotrzeć.
    Niedawno w mBanku otrzymałem przelew z UE i dotarł jeszcze przed
    południem na następny dzień po wysłaniu.
    Dość sympatyczne jest to, że w szczegółach przelewu jest podana nawet
    data i godzina otrzymania przelewu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof