  • 1. Data: 2011-05-28 11:54:51
    Temat: DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    Takie dopiero co założone konto dbNET, karty aktywowane (przez
    Teleserwis), pierwsza wpłata wczoraj, piątek o 17.30. Przez portal
    widać, że pieniądze SĄ - ale jak idę do różnych bankomatów to: "brak
    środków na koncie". Tak więc: JAK TO DZIAŁA? KIEDY można pieniądze
    wypłacić (licząc od wpłynięcia środków na konto)?

    Patrząc w regulaminie dbNET jest informacja, że można wypłacać
    bezprowizyjnie ze WSZYSTKICH bankomatów (wszystkich banków) w Polsce.
    Tak samo sprawdzać stan konta - bez żadnych opłat. Tak właśnie wczoraj
    wieczorem zrobiłem, przeszedłem się po różnych bankomatach w okolicy i
    chciałem wypłacić próbnie 50zł - lecz wszędzie bankomaty mi mówiły, że
    mam 0 zł. Wróciłem do domu i sprawdziłem przez Internet i widzę:
    pieniądze SĄ na koncie! Więc w czym problem?

    P.S. Jak można wpłacać gotówkę na dbNET - czy tylko w okienku, czy nie
    ma wpłatomatów?

  • 2. Data: 2011-05-28 14:58:00
    Temat: Re: DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIAŁA?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Takie dopiero co założone konto dbNET, karty aktywowane (przez
    > Teleserwis), pierwsza wpłata wczoraj, piątek o 17.30.

    Wplata? Jak?
    - w kasie? - to nie wiem;
    - przelew? sprawdz czy powinno dojsc, np. tu:
    http://www.kiedykasa.pl

    Ogolnie jest to bank mega-offline'owy,
    pracujacy od pn do pt od 8 do 18
    z magiczna godzina kiedy to aktualizowane sa stany na kontach,
    nowo utworzone konta, itd
    (chyba cos kolo 18:30 - oczywiscie bez sobot, niedziel i swiat):
    - przelewy wewn. aktualizuja sie po tej godzinie
    - zalozone po poludniu 3 konta 24h pokazaly mi sie dopiero w okolicy 18:30

    Bank ten nie jest dla kogos kto przyzwyczail sie do mbanku,
    czy ogolnie komputera i internetu,
    ale jak ktos chce darmowe wyciagi papierowe,
    darmowe konto, darmowe bankomaty, darmowa* karte,
    darmowe przelewy przez telefon i nie ma stalych dochodow
    i nie uzywa karty zbyt czesto, to lepszego konta (niestety) obecnie nie ma.

    > widać, że pieniądze SĄ - ale jak idę do różnych bankomatów to: "brak
    > środków na koncie".

    Masz to jako saldo czy srodki dostepne?
    Tak czy siak takich zonkow nie mialem...

    > Patrząc w regulaminie dbNET jest informacja, że można wypłacać
    > bezprowizyjnie ze WSZYSTKICH bankomatów (wszystkich banków) w Polsce.
    > Tak samo sprawdzać stan konta - bez żadnych opłat.

    To te przewagi nad mbankiem :).

    > Więc w czym problem?

    To konto powinno nazywac sie dbProblem -
    - mi aktywowali je ze 3 razy - zawsze cos nie chcialo dzialac.

    > Jak można wpłacać gotówkę na dbNET - czy tylko w okienku, czy nie
    ma wpłatomatów?

    Chyba sobie cos licza za wplate - najlepiej wplacic w pkobp na inteligo
    i potem przelac ;).

  • 3. Data: 2011-05-28 15:08:45
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Rzetelny Solidny" <r...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > środków na koncie". Tak więc: JAK TO DZIAŁA? KIEDY można pieniądze
    > wypłacić (licząc od wpłynięcia środków na konto)?

    Hmm.. raczej takiego problemu nie miałem.

    > P.S. Jak można wpłacać gotówkę na dbNET - czy tylko w okienku, czy nie
    > ma wpłatomatów?

    W okienku.
    I też. pojechałem do oddziału, wpłaciłem kase, wróciłem do domu i po
    zalogowaniu kasa jest dostępna i mogłem przelew zrobić.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-05-28 17:13:32
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    Q, bez obrazy ale to co piszesz to kompletna dezinformacja.
    I tak:

    On May 28, 4:58 pm, "Q" <n...@s...pl> wrote:
    > Wplata? Jak?
    > - w kasie? - to nie wiem;
    > - przelew? sprawdz czy powinno dojsc, np. tu:http://www.kiedykasa.pl

    Przeciez napisalem, ze zawartosc konta była widoczna przez Internet OD
    ZARAZ!
    Tylko w tym caly problem, ze kasa choc widoczna na koncie to jednak
    nie widoczna PRZEZ BANKOMATY!

    > Masz to jako saldo czy srodki dostepne?
    > Tak czy siak takich zonkow nie mialem...

    "srodki wlane (saldo)" = "dostepne srodki"
    czyli jako obydwa

    > Chyba sobie cos licza za wplate - najlepiej wplacic w pkobp na inteligo
    > i potem przelac ;).

    JAK PRZECZYTASZ W REGULAMINIE dbNET to wplata w okienku jest darmowa

  • 5. Data: 2011-05-28 17:14:46
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    On May 28, 5:08 pm, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:
    > W okienku.
    > I te . pojecha em do oddzia u, wp aci em kase, wr ci em do domu i po
    > zalogowaniu kasa jest dost pna i mog em przelew zrobi .

    tak, kase to ja tez mialem widoczna na koncie przez Internet od zaraz
    - ale widz w tym, ze bankomaty tej kasy nie widzialy!

  • 6. Data: 2011-05-29 21:24:14
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    > tak, kase to ja tez mialem widoczna na koncie przez Internet od zaraz
    > - ale widz w tym, ze bankomaty tej kasy nie widzialy!

    I wyjaśniło się w sposób BANALNY! Po prostu pieniądze zostały omyłkowo
    wpłacone na rachunek OSZCZĘDNOŚCIOWY a nie OSOBISTY. Trzeba przy
    wpłacie w okienku WYRAŹNIE to deklarować. Szczerze to nie zupełnie
    rozumiem mechanizm tego tu podziału na te 2 rachunki...

  • 7. Data: 2011-05-30 00:51:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > I wyjaśniło się w sposób BANALNY! Po prostu pieniądze zostały omyłkowo
    > wpłacone na rachunek OSZCZĘDNOŚCIOWY a nie OSOBISTY. Trzeba przy

    To widziales, ze kasa jest na koncie, pod ktore nie masz
    podpietej karty i dziwiles sie, ze bankomat nie wyplaca?!
    O mamo...

    > Szczerze to nie zupełnie rozumiem mechanizm tego tu podziału na te 2
    > rachunki...

    A co tu trzeba rozumiec?

    PS
    Nie rozumiem czemu z automatu nie zakladaja oszczednosciowego 24h
    (zamiast tego gownianego "zwyklego" oszczednosciowego)
    i dlaczego, aby je zalozyc trzeba zapierdzielac do oddzialu.
    Tak jak pisalem - procedury w tym banku sa mega posrane.

  • 8. Data: 2011-05-30 00:52:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > JAK PRZECZYTASZ W REGULAMINIE dbNET to wplata w okienku jest darmowa

    Nie zwrocilem na to uwagi w regulaminie - tak czy siak dzieki za
    doinformowanie.

  • 9. Data: 2011-05-30 08:56:04
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    On May 30, 2:51 am, "Q" <n...@s...pl> wrote:
    > To widziales, ze kasa jest na koncie, pod ktore nie masz
    > podpietej karty i dziwiles sie, ze bankomat nie wyplaca?!
    > O mamo...

    Jak zalogowujesz sie do ichniejszego portalu i kliksz na zakladke "Moj
    Portfel" to nie rzuca sie to tak w oczy na ktorym rachunku jest forsa,
    patrzysz pod spod na SALDO - dostepne srodki i wydaje sie OK

    > Nie rozumiem czemu z automatu nie zakladaja oszczednosciowego 24h
    > (zamiast tego gownianego "zwyklego" oszczednosciowego)

    Prosze oswiec - czym sie roznia te 2 rodzaje oszczednosciowego i
    dlaczego "oszczednosciowy 24h" jest lepszy?

    P.S. Ja sie natomiast zastanawiam dlaczego DIFOLTOWO wplacaja
    pieniadze na oszczednosciowy (jesli nie zaznaczono inaczej)?

  • 10. Data: 2011-05-30 16:10:15
    Temat: Re: DeutscheBank - dbNET - JAK TO DZIALA?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Uzytkownik "Rzetelny Solidny" <r...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > P.S. Ja sie natomiast zastanawiam dlaczego DIFOLTOWO wplacaja
    > pieniadze na oszczednosciowy (jesli nie zaznaczono inaczej)?

    Ale dlaczego defaultowo?
    Mnie pani wyraznie pytala na które. I tak zostaly wplacone.

    --
    Irokez