  • 1. Data: 2012-01-19 09:52:29
    Temat: Dieter czy bessa już się skończyła ?
    Od: "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To pytanie nie jest oczywiście skierowane tylko do Dietera ale do wszystkich
    uczestników forum, którzy chcą zabawić się w prognozowanie.
    Przywołałem w tytule wątku Dietera bo bardzo trafnie przewidział on spadki WIG
    do końca 2011r. i silne umocnienie USD.
    Czy odbicie z którym mamy od kilku dni do czynienia to początek nowego trendu
    wzrostowego czy tylko korekta w bessie przed nową falą spadków ?

    Niedawno w "Parkiecie" był wywiad z R.Karkosikiem, który powiedział, że wiele
    wskazuje na to, że bessa się skończyła i taniej już nie będzie.
    Zalecał akumulowanie akcji wyselekcjonowanych spółek.
    Natomiast większość analityków jest zdania, że będzie jeszcze jedna mocniejsza
    fala spadkowa która prawdopodobnie zakończy bessę trwającą od maja 2011r.

  • 2. Data: 2012-01-19 10:51:39
    Temat: Re: Czy bessa już się skończyła ? [Obstawiaj SAM]
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:
> [...]
    > fala spadkowa która prawdopodobnie zakończy bessę trwającą od maja 2011r.

    Jak toś nie jest jasnowidzem to mówi o "stosunku szans".
    Bo jakoś w to że weszliśmy w okres "średnio-terminowo" w miarę dobrze
    przewidywalnego rynku ja nie wierze. Ale jeśli ktoś mieści się w
    rejonach "najwyżej będzie jeszcze nie za dużo gorzej (choć niekoniecznie)"
    ale są już sporawe szanse że początek odbicia jest już bardzo blisko to
    "rada" Karkosika ma sens (akumulowanie akcji *wyselekcjonowanych* spółek).
    Bo to jest rada w stylu jak nie stracić *możliwej* szansy ograniczając
    ryzyko że się dużo straci obstawiając źle ogólny trend rynku.
    Taki "*OSTROŻNY* optymizm".

  • 3. Data: 2012-01-19 13:39:13
    Temat: Re: Dieter czy bessa już się skończyła ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > mocniejsza
    > fala spadkowa która prawdopodobnie zakończy bessę trwającą od maja 2011r.

    Jak wydrukują to nominalnie bedzie lepiej. Jak nie to kicha.
    Ludzie, realna ekonomia itp przestaly mieć "znaczenie" dla 600 trylionowego
    rynku OTC...

    george

  • 4. Data: 2012-01-19 14:04:47
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Masz na myśli drukowanie euro przez EBC czy dolarów przez FED ?

  • 5. Data: 2012-01-19 15:06:50
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > Masz na myśli drukowanie euro przez EBC czy dolarów przez FED ?

    Mam na mysli oba :).

    george

  • 6. Data: 2012-01-19 15:51:08
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    XXL wrote:

    > Natomiast większość analityków jest zdania, że będzie jeszcze jedna
    > mocniejsza fala spadkowa która prawdopodobnie zakończy bessę trwającą od
    > maja 2011r.

    IMHO będzie jeszcze jedna fala paniki, jakieś bankructwo Grecji itp. i wtedy
    warto będzie kupować.

  • 7. Data: 2012-01-19 17:49:58
    Od: ST-LM <s...@i...pt>

    W dniu 2012-01-19 11:51, A. Filip pisze:

> [...]
    > Bo to jest rada w stylu jak nie stracić *możliwej* szansy ograniczając
    > ryzyko że się dużo straci obstawiając źle ogólny trend rynku.
    rada Kogo? Kto dał nogę niczym ten włoski Kapitan ze swoich okrętów typu
    Impexmetal, Boryszew udziały ok.6x% Alchemia tonie...
    pewnie szuka okazji ... Kogo by tu oskubać...
    pozdrawiam
    ST-LM

  • 8. Data: 2012-01-19 18:39:16
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > IMHO będzie jeszcze jedna fala paniki, jakieś bankructwo Grecji itp.

    Włoch ?

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2012-01-19 20:41:34
    Temat: Re: Dieter czy bessa ju? si? sko?czy?a ?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Włoch ?

    Z Włochami to trudna sprawa. Oni mają dość dobrze zrównoważony budżet i
    gdyby nie odsetki od zaciągniętego dawno temu przez socjalistów długu, to
    mieliby dodatni bilans. Kiepskie rentowności ich obligacji są dla mnie
    trochę zaskakujące i wydaje mi się, że to się zmieni i Włosi jednak wyjdą na
    swoje.

  • 10. Data: 2012-01-19 21:02:55
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    ST-LM <s...@i...pt> pisze:

> [...]
    > Impexmetal, Boryszew udziały ok.6x% Alchemia tonie...
    > pewnie szuka okazji ... Kogo by tu oskubać...

    Czyli nie wykluczasz możliwości że ta wypowiedź może być odbierana jak
    pędzenie baranów? :-)