eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDiners Club - proszę bardzo, złóż wniosek i czekaj w nieskończoność.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-04-21 18:03:41
    Temat: Diners Club - proszę bardzo, złóż wniosek i czekaj w nieskończoność.
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Przeszło miesiąc temu naszło mnie (skuszony ubezpieczeniami) na wyrobienie
    sobie karty DC. Poczytałem regulamin, umowę, wyglądało dość fajnie.
    Mailowo ustaliłem dokumenty, które będa im potrzebne, skompletowałem i
    zgodnie z życzeniem konsultanta (czy jak to się u nich nazywa) wysłałem na
    Senatorską do Warszawy.
    Wysłałem i nic. Cisza. Minął tydzień, drugi, na wszelki wypadek zapytałem,
    mailowo, czy dokumenty raczyły dojść do DC. Tak, sukces! Otrzymali je.
    Myślę sobie - fajnie, w regulaminie piszą, że w ciągu 14 dni otrzymam
    decyzję, a tu mija mniej więcej tyle i dopiero się dowiaduję, że mają moje
    dokumenty :)
    Pytam się więc o co chodzi - przygotowują kartę z LOTem i nie mają czasu na
    pierdoły, jakimi są decyzje ;)
    Minął miesiąc i, trochę zaniepokojony, znów dopytuję mailem "co z moim
    wnioskiem". "Wszystko dobrze", odpowiada Pan konsultant, proszę tylko o
    dostarczenie dokumentów w postaci PITów za rok 2004 i w zasadzie, to opinię
    bankową, którą otrzymaliśmy i uzgodniliśmy że będzie ona ok też proszę
    wymienić na wyciągi bankowe za 6 m-cy. Świetnie, mówię sobie, ciekawe, czy
    gdybym nie zapytał, to by się zorientowali kiedyś sami co się dzieje z
    wnioskiem.
    Dosłałem oczywiście dokumenty i (tak, tak) znów cisza. Pojęcie
    "profesjonalizm" w Diners Club Polska ma dość specyficzne znaczenie.
    Wkurzony tym wszystkim wysłałem ponownie zapytanie co z moim wnioskiem i
    otrzymałem odpowiedź, tym razem od Pani Head of Customer Service, że z
    przykrością informują... (bla, bla, bla).
    Nie ukrywam, że sama decyzja zaskoczyła mnie, natomiast poziom obsługi? Idę
    o zakład, że otwierając ROR w PKO BP byłbym obsłużony dużo, dużo lepiej,
    niż wnioskując o plastik za 300zł w tak "profesjonalnej" firmie, jaką jest
    DC.
    Nikomu nie polecam, chyba, że ktoś lubi poczuć się olewany. Ja DC omijać
    będe z daleka i zadowolę się moim Mastercardem, na którym zwiększyłem sobie
    limit.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1