  • 1. Data: 2003-08-25 12:17:05
    Temat: Direct Deposit
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    "Earnings are automatically sent out every month via check or direct deposit
    to all Affiliates "

    Co to jest direct deposit???

  • 2. Data: 2003-08-25 13:37:15
    Temat: Re: Direct Deposit
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bicuo0$ncv$...@S...icm.edu.pl,
    Robert z Łodzi <p...@w...pl>:
    > "Earnings are automatically sent out every month via check or direct
    > deposit to all Affiliates "
    >
    > Co to jest direct deposit???

    Automatyczny przelew na ROR, np. od pracodawcy dla pracownika.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 3. Data: 2003-08-25 14:45:05
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > bicuo0$ncv$...@S...icm.edu.pl,

    > Automatyczny przelew na ROR, np. od pracodawcy dla pracownika.

    hmmmm. chodzi o program partnerski ebaya, platnosc czekiem tudziez direct
    depositem. Ja mam e-konto (nie wiem czy to ma coś do rzeczy w tym
    wypadku....). Bo czeków to nawet nie mam gdzie zrealizować