  • 1. Data: 2009-02-20 18:29:58
    Temat: Diter wyjaśnij mi pewną kwesti
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    1. niedawno na tej grupie pisałeś, że up na usdpln do kwietnia
    2. przed chwilą na innej grupie piszesz o prognozie dla usdpln na poziomie 6
    zeta
    czy mam to rozumieć jako
    up do kwietnia potem korekta i znowu up do 6 zeta?
    czy może up do 6 zeta już w kwietniu?

    z góry wielkie dzięki

  • 2. Data: 2009-02-21 21:35:31
    Temat: Re: Diter wyjaśnij mi pewną kwesti
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie moge teraz pisac takich rzeczy.

    D.

  • 3. Data: 2009-02-21 21:40:26
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie moge teraz pisac takich rzeczy.

    to jednak różnisz się od "doradców ekonomicznych" prezydenta.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 4. Data: 2009-02-21 21:42:33
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    :)

    Jeśli chodzi o mnie to mogę wycofać oskarżenie, ale też byłbym ostrożny na
    twoim miejscu.

    kc

  • 5. Data: 2009-02-21 23:04:37
    Od: m...@l...net.pl

    > Nie moge teraz pisac takich rzeczy.

    Najistotniejsze jest jakie to wszystko pociągnie za sobą napięcia i do
    czego one doprowadzą.Jankesi nie są wstanie wyciągnąć swojej kasy ze świata.
    Monetyzacja wszelkich aktywów moze być dramatyczna i na pewno nie skończy się
    w tym roku...o unych nie wspomnę.

  • 6. Data: 2009-02-21 23:23:10
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 20 Lut, 19:29, "utopiony na maks" <T...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zeta
    > czy mam to rozumieć jako
    > up do kwietnia potem korekta i znowu up do 6 zeta?

    Wy tak serio gracie, co ktoś coś napisze???
    Ktoś=Diter
    Szanuje człowieka za własne (i przede wszystkim upublicznione) zdanie,
    chociaż nie muszę zgadzać się co do kierunku.
    Nie wierzę w astro kierunki, może dlatego że się na tym nie znam :))))
    Diter, chłopie ale będziesz miał portfeli na sumieniu, jak ludzie nie
    wiedzą co to jest zarządzanie kapitałem.

  • 7. Data: 2009-02-22 10:23:17
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    to odpowiedz na maila, jeśli możesz?

  • 8. Data: 2009-02-22 10:25:06
    Od: "utopiony na maks" <T...@o...pl>

    ja nie gram, a ciekawi mnie to ponieważ mam sporo oszczędności w dolarach!

    .googlegroups.com...

  • 9. Data: 2009-02-23 06:46:46
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "utopiony na maks" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ja nie gram, a ciekawi mnie to ponieważ mam sporo oszczędności w dolarach!

    skoro trzymasz oszczędności w $ to grasz na jego umocnienie
    wszystko jest grą...

    --
    pozdrawiam
    P.