  • 1. Data: 2009-10-26 19:58:53
    Temat: Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Tylko te dwa wchodzą w grę, i konieczność pełnomocnictw dla rodziców-czy procedury
    korespondencyjne intelligo nie byłyby zbyt
    upierdliwe przy otwieraniu, może jest gdzieś jakieś ludzkie marmurkowe międzymordzie?

  • 2. Data: 2009-10-27 08:53:47
    Temat: Re: Dla maloletniego lepsze intelligo czy pkobp ?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 26 Paź, 20:58, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    korespondencyjne intelligo nie byłyby zbyt
    > upierdliwe przy otwieraniu, może jest gdzieś jakieś ludzkie marmurkowe

    Pytanie czy lepsze jest PKO BP czy PKO BP jest bez sensu. Co za
    różnica?

  • 3. Data: 2009-10-27 09:59:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek z Wawy wrote:

    > Pytanie czy lepsze jest PKO BP czy PKO BP jest bez sensu. Co za
    > różnica?

    Załóż konta w obu to zobaczysz.

  • 4. Data: 2009-10-27 10:01:07
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 27 Paź, 10:59, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Załóż konta w obu to zobaczysz.

    Nie stać mnie na tak luksusowe konta... Poza tym unikam banków,
    którego cennik ma 100 stron i nic z niego nie rozumiem, poza tym, że
    mogą mnie naliczyć nawet jak powiem dzień dobry.

  • 5. Data: 2009-10-27 13:55:59
    Od: z...@o...pl

    > Nie stać mnie na tak luksusowe konta... Poza tym unikam banków,
    > którego cennik ma 100 stron i nic z niego nie rozumiem, poza tym, że
    > mogą mnie naliczyć nawet jak powiem dzień dobry.

    czy inteligo zmieniło ostatnio cennik?,
    bo ostatni jaki znam liczył 1str dla podmiotów gospodarczych
    plus 1 str dla firm

    ja zdecydowanie doradzam inteligo i odradzam nieinteligentne pkobp

  • 6. Data: 2009-10-27 14:09:26
    Od: z...@o...pl

    > ja zdecydowanie doradzam inteligo i odradzam nieinteligentne pkobp

    pod kątem pytania wątkotwórcy: podpisanie umowy, kurier, jednoczesna
    obecność nastoletniego posiadacza rachunku i jego rodzica. na tym
    koniec upierdliwości.

  • 7. Data: 2009-10-27 19:12:07
    Od: ShooleR <p...@g...com>

> [...]
    korespondencyjne intelligo nie byłyby zbyt
    > upierdliwe przy otwieraniu, może jest gdzieś jakieś ludzkie marmurkowe

    No to jak tylko te dwa, to u mnie niedaleko domu jest kwiaciarnia -
    mają tam świnki skarbonki za 4,99 - zwróci się (w porównaniu do PKO BP
    czy inteligo) w ciągu miesiąca, a później już tylko zysk na czysto.

    Inteligentne Inwestycje
    http://inteligentne-inwestycje.pl/

  • 8. Data: 2009-10-27 20:12:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ShooleR wrote:
> [...]
    > mają tam świnki skarbonki za 4,99 - zwróci się (w porównaniu do PKO BP
    > czy inteligo) w ciągu miesiąca, a później już tylko zysk na czysto.

    a jaka jest zaleta swinki skarbonki nad tymi dwoma?

  • 9. Data: 2009-10-28 08:09:52
    Od: z...@o...pl

    > a jaka jest zaleta swinki skarbonki nad tymi dwoma?

    przypuszczam że koledze chodziło o opłate za prowadzenie.

    jednakże sam fakt że użytkownik konta jest nastolatkiem (13-18 bo tylko
    takowym banki zakładają konta) nie przesądza o opłacie. Może się zdarzyć
    że osoba taka utrzyma średniomiesięczne saldo 100zł zwalniajace z opłaty.
    wystarczy codziennie wypłacac w bankomacie 100zł.

  • 10. Data: 2009-10-28 08:59:23
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Natychmiastowe przelewy, Watsonie.

    -----