  • 1. Data: 2010-06-18 21:48:29
    Temat: Dlaczego oni zginęli ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    1. Biskup Mieczysław Cieślar- Duchowny zginął w godzinach nocnych w
    wypadku samochodowym-mial byc nastepca ks.Adama Pilcha -ktory zginal w
    Smolensku. Bp Cieslar byl przewodniczacym Kolegium Komisji
    Historycznej w sprawie inwigilacji luteran przez SB (sprawa
    Zwierzchnika Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego bp Janusza
    Jaguckiego)

    2. Krzysztof Knyż, operator Faktów'-nie żyje, pracowal z W.
    Baterem...smierc operatora nieomal przemilczana...ponoc w Polsat News
    (platforma cyfrowa) byla relacja na zywo i pokazyno jak TU154 laduje
    awaryjnie i nie byl to banajmniej rozbity w drobny mak samolot ale
    dobrze zachowana maszyna-czy ktos z Panstwa to ogladal???nagranie
    wsiaknelo jak kamfora

    3. prof. Marek Dulinicz szef "rzekomej"grupy archeo ktora miala
    wyjechac do Smolenska-nie zyje...zginal w wypadku samochodowym...

  • 2. Data: 2010-06-18 21:50:19
    Temat: Re: Dlaczego oni zginęli ?
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Charlie delta pisze:
> [...]
    >
    > 3. prof. Marek Dulinicz szef "rzekomej"grupy archeo ktora miala
    > wyjechac do Smolenska-nie zyje...zginal w wypadku samochodowym...

    A dlaczegfo ty jheszcze dychasz cwelu i debilu ?

    Zmien grupe bo jak zawitam do twojej swonskiej nory to nie bedzie zbyt milo.

  • 3. Data: 2010-06-19 13:45:24
    Od: Piotr <...@...c>

    > A dlaczegfo ty jheszcze dychasz cwelu i debilu ?
    >
    > Zmien grupe bo jak zawitam do twojej swonskiej nory to nie bedzie zbyt
    > milo.

    poczekaj jeszcze troche, może po przegranych wyborach się przymknie :D

  • 4. Data: 2010-06-19 19:36:33
    Od: " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > 3. prof. Marek Dulinicz szef "rzekomej"grupy archeo ktora miala
    > wyjechac do Smolenska-nie zyje...zginal w wypadku samochodowym...

    A Ty Charlie odpowiedz mi dlaczego Twoi mocodawcy zamordowali Blidę

  • 5. Data: 2010-06-20 01:09:36
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zenek <z...@o...pl> napisał(a):

    > A dlaczegfo ty jheszcze dychasz cwelu i debilu ?
    >
    > Zmien grupe bo jak zawitam do twojej swonskiej nory to nie bedzie zbyt milo.

    Co Ty chcesz AKURAT od tej wiadomości ? Śmierć tych 3 osób jest faktem.
    To, że Charlie połączył kilka spraw w 1 wątek, to plus dla Niego.
    Media nawet śmierć dowódców wszystkich rodzajów Sił Zbrojnych RP prezentowała
    w dziwny sposób. Oni powinni być za każdem razem wymieniani na liście ofiar w
    jednej grupie "Dowódcy Sił Zbrojnych RP... i tu dopiero alfabetycznie nazwiska
    ze stopniami i funkcjami (podobnie reszta ś.p. Pasażerów)
    A byli najcześciej rozrzuceni pośród prawie setki innych ofiar.

    Co do 'awaryjnego lądowania' - potwierdzam, że na samym początku były wzmianki
    właśnie w tej tonacji. Skorygowane szybciej niż poźniejsze info o 132 ofiarach
    (niby ktoś policzył razem pasazerów TU154 i JAK40).

    P.S. Kiedyś Charlie wróci tutaj w chwale. Zobaczycie. Inaczej krzyczeć nie
    może, ale skoro sam Jarosław ostatnio powiedział do kamer, że katastrofa ta
    nie była dziełem przypadku, to coś musi być na rzeczy (JK wie co mu groziłoby
    za głoszenie nieprawdy).

  • 6. Data: 2010-06-20 05:30:22
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > P.S. Kiedyś Charlie wróci tutaj w chwale. Zobaczycie. Inaczej krzyczeć nie
    > może,

    Tyle tylko, że ten krzyk do nikogo nie trafia. Tu jest wąskie grono (ok. 50
    osób wg mojej oceny) zainteresowanych rynkiem kapitałowym i w większości o
    utrwalonych poglądach politycznych. Utrwalonych do tego stopnia, że nawet
    gdyby Charlie pokazał palcem zamachowców, komentarze byłyby takie : dobrze
    zrobili.

    Dlatego sprzeciwiam się aktywności Charliego tutaj, informacje, które podaje
    znajduję gdzie indziej.

    pozdrawiam
    kc

  • 7. Data: 2010-06-20 07:06:33
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > zrobili.
    >
    > Dlatego sprzeciwiam się aktywności Charliego tutaj, informacje, które podaje

    Dokładnie jest tak jak mówisz kolego "kc". Sam proponowałem Charliemu
    aby ograniczył ilość wątków politycznych do 1-2 dygodniowo - jak już
    tak bardzo zależy mu na ich wysyłaniu to niech wrzuci jakiś 1-2
    najważniejsze posty polityczne - jakoś ździerżymy, może nawet i
    podyskutujemy . Ale nie on zarzucił forum ich taką ilością - (na
    dodatek teksty o mizernej merytorycznej treści), że nie sposób
    doszukać się wątków o charakterze giełdowym.

    Tak się nie robi.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-06-20 07:24:23
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Tak się nie robi.

    Niech sobie kolega Charlie bloga założy i wypisuje w nim co
    najważniejsze w jego opini teksty. I niech sobie pod swoim grupowym
    podpisem poda linka - kto będzie chciał to sobie wejdzie i poczyta -
    pełna kultura.

    Obecna forma w jakiej porusza się Charlie jest raczej nie do
    przyjęcia.

    Kiedyś podobna sytuacja miała miejsce jeżeli chodzi o Pana Jerzego
    Olszewskiego - został przegłosowany na swoją własną prośbę. Osobiście
    żałuje że Pan Jerzy na pl.biznes.wgpw (w sposób zgodny z net-ykietą)
    nie zabiera głosu.

    Może czas zaproponować wątek z pytaniem:

    "Czy jesteś za tym aby Pan Jerzy Olszewski wrócił na grupę (oczywiście
    nie w "formie" polityczno-spamerskiej).

    W mojej opini była to kopalnia wiedzy giełdowej, i wydaje mi się, że
    grupa traci na braku jego obecności.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-06-20 08:00:32
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ta
    > nie była dziełem przypadku, to coś musi być na rzeczy (JK wie co mu

    To prawda. Katastrofa była skutkiem błędów, nacisków i głupoty, a nie
    przypadku.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2010-06-20 10:48:09
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > gdyby Charlie pokazał palcem zamachowców, komentarze byłyby takie : dobrze

    Ale pozostaje ślad w sieci na liście o dość istotnej tematyce.
    Rozumiem, że Charlie był/jest również jej aktywnym, merytorycznym uczestnikiem
    i dlatego wybrał sobie to miejsce (bo do tej pory znaliście go od 'rzeczowej
    strony', tak?).

    W kwestii zdarzenia pod Smoleńskiem:
    Jedni patrzą, że to był człowiek z PIS i jego zwolennicy (dali mu się
    zaprosić). Jak są zwolennikami innej opcji politycznej, to się może i cieszą
    ('dobrze zrobili'). To wolny kraj.

    Inni patrzą, że to była 'jakaś' głowa, ale jednak mojego Państwa i
    jakieś Dowództwo Sił Zbrojnych, ale mojego kraju, wznosząc się ponad sztuczne
    WEWNĘTRZNE podziały partyjne (PC, KLD, UD, UW, PZPR - to już było na scenie
    politycznej i można ocenić co dobrego zrobili dla Polski bez interesowania się
    mutantami w stylu PIS,PO czy SLD).

    Są też i tacy, którzy wznoszą się jeszcze wyżej, ponad narodowość i mówią, że
    zginął Prezydent jakiegoś kraju i całe dowództwo Sił Zbrojnych jakiegoś kraju.

    I że sprawę tą należy potraktować wyjątkowo, a nie tak jak u nas (bliżej temu
    do 'rozbił się samolot z wycieczką do Katynia').

    Co do działalności Charliego tutaj: kiedyś na ulicy sypano ulotkami na głowy
    przechodniów, teraz mamy posty. Przyjdzie czas i się okaże ile w tym było
    prawdy a ile propagandy. Nie popieram, ale rozumiem w tych okolicznościach.

    P.S. Zniknął post na którego wcześniej odpowiadałem w tym wątku ;]