  • 1. Data: 2010-09-02 17:23:38
    Temat: Do Charliego (i do ojca Rydzyka) - przemówienie....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Całe przemówienie Jarosława Kaczyńskiego na 30 lecie Solidarności
    http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/cale-przemowi
    enie-jaroslawa-kaczynskiego-na-30-lecie-solidarnosci
    /

    6 min. filmu
    "[...] nie wolno ludźmi manipulować, nie wolno ludzi oszukiwać, trzeba mówić
    jak jest (owacja) [...]".

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    Sobecka: Tusk w Radiu Maryja - to obraza słuchaczy
    07.html

    "[....] Za próbę obrażenia słuchaczy Radia Maryja uznała we wtorek posłanka,
    kandydatka do Sejmu z toruńskiej listy PiS Anna Sobecka, propozycję występu
    szefa PO Donalda Tuska w tej rozgłośni. Lider PO zaproponował debatę na
    antenie toruńskiego radia ojców redemptorsytów. [...]".

    Raport, CEP-y i dr Mengele
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/1,DA2007-02-16,inde
    x.html

    "[...] No, więc ze 115 nazwisk zostało 64. Oczywiście: ci najważniejsi już
    obiecali wierna służbę Nowemu Panu. To nie wróży dobrze na dalszą metę.
    [...]".

    Dlaczego twój idol najpierw pierdoli o tym, że nie wolno ludzi oszukiwać,
    podczas gdy sam robi to w najlepsze ?. Dlaczego za prezesa Urbańskiego
    wybrańca PiSu na prezesa TVP Janusza Korwina Mikke nie wpuszczono do studia
    wyborczego ?. Gdzie są pozostałe nazwiska "grubych ryb" WSI z likwidacyjnej
    listy Macierewicza - pytam się ?. Dlaczego do katolickiej rozgłośni nie
    wpuszcza się premiera swojego włąsnego kraju aby toczyć w nim debatę o
    stanie Polski?. Zawsłaszczyliście Boga dla samych siebie - pytam się ciebie
    Charlie ?. Myślicie że Bóg to wasza własność ?. Gdzie ta wasza wywalczona
    "wolność słowa" pytam się ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-09-02 18:01:01
    Temat: Re: Do Charliego (i do ojca Rydzyka) - przemówienie....
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    popatrz jak Krzywonoska konsultuje z urzednikiem z namiestnikowskiego
    swoje płomienne oburzenie

    jak to nazwać ?

    po polsku, z przytupem i siarczyście: kurestwo polityczne i ogłupianie
    ludu

    http://wirtualnapolonia.com/2010/09/01/pelen-spontan
    /

    a lud uwierzył w jajca krzywonoskiej, ciemny , biedny lud

  • 3. Data: 2010-09-02 18:09:39
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Dlaczego unikasz odpowiedzi na moje pytania Charlie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-09-02 18:40:59
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >po polsku, z przytupem i siarczyście: kurestwo polityczne i ogłupianie ludu

    Durniu jeden, zrozum wreszcie, że nie masz tutaj prawa bluzgać na innch bo
    twoi idole robią dokłądnie to samo co ich przeciwnicy ....
    Ty kurwa głupi tłumoku zrozum to wreszcie .....

    Odpowiedz na moje pytania dziadu, albo zamilcz na zawsze przebiegły
    manipulanicie ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/