  • 1. Data: 2009-03-16 09:35:23
    Temat: Do Endriu... ręceopadają
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    Endriu, w każdej dziedzinie życia wymagana jest elementarna uczciwośc...
    dotyczy to nawet bicia piany na grupach dyskusyjnych... ale ty widzę ty masz z
    tym duże problemy... gdy Donek ogłosił że rząd rozpoczyna interwencję
    podniosłeś wielki lament... wklejałeś debilne cytaty o Rosji, martwiłeś się o
    stan naszych rezerw, pisałeś że to nic nie da... a tymczasem jak jest każdy
    widzi... rząd pokazał spekulacji, że nie będzie tutaj darmowych lanczów, że
    jest zdeterminowany bronic złotego... w efekcie cwaniaczki musiały się rakiem
    wycofac na z góry upatrzone pozycje... rezerwy na tym nie dośc że nie
    ucirpiały, to jeszcze rząd zrobił bardzo dobry interes... a setki tysięcy
    kredytobiorców którzy nie mogli spac po nocach mogą przynajmniej na chwilę
    odetchnąc, frank spadł o 40 groszy... a ty zamiast siedziec cicho, albo jak
    mężczyzna napisac że pieprzyłeś głupoty wklejasz kretyńskie wypociny gości
    którzy rozpaczliwie walczą o zaistnienie i którzy mówiąc delikatnie nie są zbyt
    lotni... niedobrze się robi...

  • 2. Data: 2009-03-16 10:32:03
    Temat: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > którzy rozpaczliwie walczą o zaistnienie i którzy mówiąc delikatnie nie są

    Ta grupa miała zawsze kilku etetowych kretynów i tak juz zostanie. Ale ja
    nieco prowokacyjnie chciałem zauważyć, iż wystąpiła ciekawa synchronizacja
    działań przy odpowiednich poziomach. Pomijając to, że w rządzie jest były
    dealer walutowy trzeba powiedzieć o Kaziku, że chodzi sobie po Londynie
    chłopina i nawet jak nie zna języka to coś tam, coś tam zawsze usłyszy na
    piwie, lunchu itd., a dodatkowo od dealerów ze swojego Goldmana. A tam
    chłopaki mówią "napierdalamy złotówkę do takiego a takiego poziomu wg.
    prikazu". A, że ma sentyment do Donka to mu nadał Tora Tora Tora grają do 5
    zł nie dajcie się zatopić wcześniej. I tym sposobem nasz Kazimierz jest
    drugim Konradem Wallenrodem skrywającym się pod płaszczykiem fircyka i
    bawidamka a nie kretem jak próbują szkalować go cimne siły reakcji ;-)

  • 3. Data: 2009-03-16 10:40:00
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Przecież Donek to powiedział jak złoty był w samym dołku. Przecież to było
    jedynie zagranie pijarowskie, a nie żadna obrona. Jeśli to miała być obrona
    to ja dziękuję za taką obronę, gdzie z góry podaje się poziomy.
    Pytanie inne ciśnie się na usta, czy Donek ma aż tak dobrych doradców,
    którzy potrafią wyczuć dołek, czy może jest tu drugie dno. Dziwnie ta
    deklaracja o obronie zbiegła się z komunikatem wiadomego banku o tym, że
    przestaje spekulować na złotówce.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-03-16 10:56:43
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > którzy potrafią wyczuć dołek, czy może jest tu drugie dno. Dziwnie ta
    > deklaracja o obronie zbiegła się z komunikatem wiadomego banku o tym, że

    kurde, jakie wyczucie dołka... to ty musisz wyczuwac dołki, rząd jest zbyt
    dużym graczem, a rynek jest stosunkowo płytki... rząd przypiedzielił walutą i
    wygenerował popyt na złotego... plus wygrzanie rynku i silne działanie
    psychologiczne... a komunikat banku był po tym jak rząd zapowiedział twardą
    obronę złotego... chłopcy stwierdzili że zarobili już dosyc nie będę kopali się
    z koniem... rozumiem że donka nie lubicie i co by nie zrobił i tak będzie
    źle... ale po co tak kretyńsko dyskutowac z faktami?...

  • 5. Data: 2009-03-16 11:05:47
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):

    rozumiem że donka nie lubicie i co by nie zrobił i tak będzie
    > źle... ale po co tak kretyńsko dyskutowac z faktami?...

    No właśnie, po co? Przecież nic nie zrobił. Wystawił zlecenie po 5 zł i mu
    nie weszło. Ja też tak przewiduję, bez całego zaplecza.

    kc

  • 6. Data: 2009-03-16 11:16:43
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

> [...]
    > z koniem... rozumiem że donka nie lubicie i co by nie zrobił i tak będzie
    > źle... ale po co tak kretyńsko dyskutowac z faktami?...

    złoty się umacnia i bardzo dobrze.... ok viper, ale idąc twoim tokiem
    myślenia dlaczego rząd doprowadził w takim razie do takiego osłabienia
    naszej waluty? skoro miał możliwości oddziaływania(teraz umacnia walutę), to
    wystawiał obywateli na ogromny stres pozwalając na osłabienie do takich
    poziomów(więc donek nie jest taki super jak Uważasz).... rząd ma ograniczone
    pole manewru ale powinien werbalnie interweniować znacznie wcześniej(a w
    mediach była wtedy cisza), dopasowujesz viper fakty do swoich przekonań
    politycznych, nie jesteś obiektywny... pozdr :)

  • 7. Data: 2009-03-16 11:34:31
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > mediach była wtedy cisza), dopasowujesz viper fakty do swoich przekonań
    > politycznych, nie jesteś obiektywny...  pozdr :)

    pluszak, ja się nigdy polityką nie pasjonowałem... dopiero przez tych pokurczów
    moralnych zacząłem kibicowac pltaformersom... ale na szczęście już mi
    przechodzi i znowu polityka mi zaczyna powiewac koło przyrodzenia... a Donka
    szanuję za jedno... za to że zamiast bic w sejmie pianę poszedł pokopac
    piłkę... sam bym tak zrobił... a co do interwncji to wiesz dobrze, że to jest
    ostatecznośc... nawet BOJ z tak gigantycznymi rezerwami nieraz połąmał sobie na
    interwencji ząbki... gdyby rząd wcześniej zaczął jałowo straszyc to by się
    tylko ośmieszył i pokazał słabośc... a wtedy spekulacja by sobie na złotym
    poużywała... ja wiem że jesteś bardziej pisowski niż prezio, ale patrz czasem
    na sprawy obiektywnie...

  • 8. Data: 2009-03-16 11:43:09
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    poużywała... ja wiem że jesteś bardziej pisowski niż prezio, ale patrz
    czasem
    > na sprawy obiektywnie...

    Obiektywnie ze strony opozycji? Przecież wiadomo, że im gorzej tym lepiej
    ale gęba zawsze pełna frazesów...
    --
    marfi

  • 9. Data: 2009-03-16 12:07:28
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

> [...]
    > tylko ośmieszył i pokazał słabośc... a wtedy spekulacja by sobie na złotym
    > poużywała... ja wiem że jesteś bardziej pisowski niż prezio, ale patrz

    trochę politycznie się zrobiło.... Odnośnie Tuska to uważam, że ten jego luz
    jest na pokaz, moim zdaniem polityk powinien być konkretny i skuteczny a to
    co nam się serwuje to czarowanie tłumu... odnośnie interwencji to doskonale
    wiemy, że z ich skutecznością bywa różnie... natomiast co do reakcji rządu
    na osłabienie waluty, uważam, że było dużo o tym że nie ma kryzysu,
    natomiast temat kursu walutowego praktycznie nie istniał, został on
    zlekceważony, nie przypominam sobie łagodzących, uspokajających wypowiedzi,
    wyglądało to tak jakby wszyscy kredytobiorcy w walutach zostali pozostawieni
    sami sobie, zrobiło się głośno dopiero gdy złotówka znajdowała się w
    okolicach 5eurpln, dużo za późno...z faktami się nie dyskutuje, złoty się
    umacnia jednak przypisywanie tego jako sukces rządu jest lekkim naginaniem
    faktów... pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-03-16 12:52:58
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

> [...]
    > szanuję za jedno... za to że zamiast bic w sejmie pianę poszedł pokopac
    > piłkę... sam bym tak zrobił... a co do interwncji to wiesz dobrze, że to

    Jak bym pracował w Twojej firmie to też byś się cieszył, jakbym zamiast
    pracować poszedł kopać piłkę?
    Tak się dziwnie składa, że Donek pracuje w mojej firmie, częściowo to ja mu
    płacę z moich podatków i wolałbym, żeby kopał piłkę w czasie wolnym, a nie w
    pracy.

> [...]
    > tylko ośmieszył i pokazał słabośc... a wtedy spekulacja by sobie na złotym

    To zdecyduj się wreszcie, bo sam sobie przeczysz. Z jednej strony uważasz że
    to geniusz Tuska, jego genialna interwencja, odwróciła trend na złotówce, a
    teraz napisałeś, że siła po drugiej stronie rynku jest tak duża, że
    wcześniejsza interwencja nie miała by szans na powodzenie.
    Więc jak to jest, Donek to geniusz ekonomii, czy pijaru?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz