  • 1. Data: 2009-06-16 20:50:44
    Temat: Do Pana Jerzego Olszewskiego.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Panie Jerzy - odnośnie wypowiedzi (gdzieś około 31.12.09) z pańskiej
    autorskiej strony:

    http://www.juraura.neostrada.pl/

    "[...] Sakiewka dzisiaj była uparta i wskazywała spadki. W trakcie sesji
    nawet na chwile zwątpiłem w jej ocenę sytuacji. Wyskoczyła nawet na stopie,
    ale zaraz potem odnowiła sygnał sprzedaży i jednak miała racje ! [...]".

    Można by wywnioskować iż trójkąciki zielone oznaczają sygnał kupna, a
    czerowne - sprzedaży.
    No i tak dalej, oglądając filmik instruktażowy z pańskiej strony:

    http://www.josakwa.kei.pl/cdata/File/ilustracja2.rar

    (13 min 17 sek filmu) można natknąć się na taki wykresik:

    http://img30.imageshack.us/i/bscap000asi.jpg/

    Analizując go można by dojść do wniosku, że "Sakiewka" kupuje tuz przed
    spadkami, a sprzedaje tuz przed wzrostami. (sytuację ratuje sygnał
    przedaży - filoetowy kwadracik którego nie zaznaczyłem strzałką, bo gdyby
    nie on, to była by totalna katastrofa).

    P.S. Postem owym absolutnie nie chciałbym Pana w jakiś sposób urazić, a
    raczej skłonic do tego, aby Pan poopawiadał nam grupowiczom coś więcej (w
    miarę swoich możliwości) o strategiach giełdowych zawatrych w kodzie
    Sakiewki.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-06-16 20:56:16
    Temat: Re: Do Pana Jerzego Olszewskiego.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > spadkami, a sprzedaje tuz przed wzrostami. (sytuację ratuje sygnał
    > przedaży - filoetowy kwadracik którego nie zaznaczyłem strzałką, bo gdyby

    Fioletowy kwadracik w środku wykresu - miało być, pardon.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-06-16 21:08:43
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    I jeszcze jedna korekta:

    > odnośnie wypowiedzi (gdzieś około 31.12.09)

    Wykresik i wypowiedź Pana Jerzego nie pochodzą z 31.12.09 :), tylko z
    29.05.2009.

    Pardon

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-06-16 22:04:40
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Endriu pisze:

> [...]
    > raczej skłonic do tego, aby Pan poopawiadał nam grupowiczom coś więcej (w
    > miarę swoich możliwości) o strategiach giełdowych zawatrych w kodzie

    Spoko. Jak bym chciał unikać komentarzy, to bym tego nie zamieszczał.
    Opowiadałem o tych obrazkach przez kilkanaście miesięcy w ubiegłym roku.

    Większość są to wykresy intraday na danych rzeczywistych i świeczkach
    dwuminutowych z poszczególnych sesji.

    Jakbyś przejrzał zawartość tej witryny w kolejności odwrotnej , czyli od
    dołu do góry, to mniej więcej odtworzyłbyś kolejne etapy powstawania
    programu Sakiewka. Nie chce mi się porządkować tej witryny i po prostu
    dorzucam nowe obrazki z krótkim komentarzem za każdym razem, gdy wydaje
    mi się, że coś ciekawego z tego wynika.

    Jeśli chodzi o daty na obrazkach, to trzeba uważać, bo często na ekranie
    daty odpowiadają przypadkowemu położeniu kursora na wykresie w czasie
    zrzutu ekranowego (dotyczy to wykresów EOD). Najbardziej wiarygodną datą
    jest ta, która znajduje się w prawym dolnym rogu, bo odpowiada ona dacie
    ostatniej świeczki na wykresie, chyba , że wykres zawiera projekcje w
    przyszłość ...

    Najlepiej jednak pobrać program i samemu go sprawdzić.