  • 1. Data: 2009-06-22 18:54:14
    Temat: Do kolegi Sys29 ...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    W nawiązaniu do wypowiedzi:

    news:h18o11$df5$1@inews.gazeta.pl

    > Nasz rynek nawet po tak sporym odbiciu i w niesprzyjających
    > okolicznościach
    > zewnętrznych pokazuje zadziwiającą siłę. Mam wrażenie, że nasi
    > "animatorzy"
    > planują wysłać WIG20 w kosmos w ciągu ostatnich 3 sesji ( M09 powyżej
    > 2070 )
    > .. i nie przeszkodzą im w tym spadające USA. :-)

    W otwarcia na FUTRA to nasz kolega Sys29 wali jak snajper, ale jeżeli
    chodzi o dłuższe terminy, to już trochę gorzej ...:)

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-06-22 19:51:25
    Temat: Re: Do kolegi Sys29 ...
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > W nawiązaniu do wypowiedzi:

    > W otwarcia na FUTRA to nasz kolega Sys29 wali jak snajper, ale jeżeli
    > chodzi o dłuższe terminy, to już trochę gorzej ...:)

    Spodziewałem się wówczas wyciągania rynku "na siłę" , aby w piątek
    seria M09 została rozliczona możliwie jak najwyżej. Sporo się pomyliłem
    w oczekiwaniach, bo manipulacji ( "zamknięcia arbitrażu" he he he )
    dokonano tylko w ostatniej godzinie. Jednak moja (zacytowana tu przez Ciebie)
    wypowiedź nie odnosiła się w treści do czasu po 19 czerwca.
    Niczego o "dłuższych terminach" nie napisałem. Zresztą zasadniczo nie
    zajmuję się prognozowaniem. Skupiam się raczej na odpowiednim
    reagowaniu na bodźce rynkowe ... i to mi wystarcza.
    Skoro jednak naciągasz mnie na jakąś prognozę to proszę :
    IMHO WIG20 będzie spadał do połowy sierpnia i osiągnie minimum po zamknięciu
    luki z 2 kwietnia w okolicach 1540p.
    Konkurs FUTRA to rodzaj zgadywanki. W serii M09 miałem po prostu więcej
    szczęścia od innych graczy.

    pozdr.
    sys29