  • 1. Data: 2011-07-26 20:35:27
    Temat: Do kroovki
    Od: root <r...@v...pl>

    Kroovko,
    medycyna, windykacja, usługi prawnicze, konsultingowe to dość popularne i w
    sumie oklepane sposoby na wydojenie biednych ciułaczy. Są to jak widzisz
    sektory bardzo popularne na NC i tak bardzo lubiane przez Ciebie.
    Dzisiaj w ciągu paru tygodni mogę założyć sp zoo w tej branzy i
    przekształcić to cuś w cudowne SA wybierając np. debet w koncie osobistym,
    żeby mieć na tzw. kapitał własny. Potem wystarczy jakieś pomieszczenie,
    biurko, kawałek papieru i adwokat, który napisze dokument informacyjny
    czyli takie coś w rodzaju opowiadania SF.
    No trzeba jeszcze trochę wydać marketing ale w sumie po części zadbają już
    o to goście z tego żenującego geszefciku nazywanego z angielska (nie
    wiadomo czemu) NewConnect (a właściwie co to znaczy?).
    Z powodu mojej wielkiej sympatii dla Ciebie ale też z poczucia
    przyzwoitości wobec innych czytaczy proszę, abyś każdy komentarz o NC i
    spółce tam notowanej oznaczył stoisownym ostrzeżeniem o bardzo dużym ryzyku
    utraty całości zainwestowanego kapitału.