  • 1. Data: 2012-04-03 18:40:58
    Temat: Dobre konto - Millennium pytanie
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    Czy to normalne w banku Millennium, że jeśli nazywam się np. Jan
    Kowalski to przelewy wychodzące jako nadawcę wyglądają : Kowalski Jan
    (pierwsze nazwisko) ?

    Pierwszy wraz się z czymś takim spotykam.

    Mr. Owl

  • 2. Data: 2012-04-04 03:34:31
    Temat: Re: Dobre konto - Millennium pytanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pan Sowa" jlf96t$bck$...@u...news.interia.pl

> [...]
    przelewy wychodzące jako nadawcę wyglądają : Kowalski
    > Jan (pierwsze nazwisko) ?

    > Pierwszy wraz się z czymś takim spotykam.

    A ja z tym, żeby Orwell pisał w folwarku o normalnym świecie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-04-04 06:29:53
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    > A ja z tym, żeby Orwell pisał w folwarku o normalnym świecie. ;)

    Tylko, że to nie jest zabawne, no np, obawiam się odbijania przelewów
    zagranicznych, w końcu dane się nie będą zgadzać.

  • 4. Data: 2012-04-04 14:54:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pan Sowa" jlgio2$i0p$...@u...news.interia.pl

    > Tylko, że to nie jest zabawne, no np, obawiam się odbijania przelewów
    zagranicznych, w końcu dane się nie będą zgadzać.

    Jest takie powiedzenie -- jeśli nie wiadomo, o co chodzi,
    to znaczy, że chodzi o pieniądze. I być może w tym celu
    to pomerdano, aby te przelewy błądziły, co bankom daje
    dodatkowy szmal.

    Jeśli wydaje się Tobie, że ktoś, kto zbudował bank, jest
    głupi -- to wiedz, że jesteś na dobrej drodze do poznania
    prawdy, gdyż naprawdę tak się Tobie wydaje, podczas gdy
    prawda jest zupełnie inna.

    Jedynie mogę Ci poradzić prowizorkę -- ale chyba sam masz tego
    świadomość, że możesz po prostu ,,skorygować'' swoje dane osobowe.
    Innym rozwiązaniem (IMO lepszym) jest lanie za granicę z innego banku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-04-04 17:47:06
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    > Jedynie mogę Ci poradzić prowizorkę -- ale chyba sam masz tego
    > świadomość, że możesz po prostu ,,skorygować'' swoje dane osobowe.
    > Innym rozwiązaniem (IMO lepszym) jest lanie za granicę z innego banku.

    Nie da się skorygować. Zgłaszałem problem na partyline, byłem w
    oddziale, nikt nic nie może, nikt nic nie wie. Niby powinno być ok ale
    nie jest i każdy rozkłada ręce. No cóż, chciałem tam przenieść sporo
    rzeczy, tak to przeniosę gdzie indziej :)

  • 6. Data: 2012-04-04 18:37:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pan Sowa" jlhqds$lg2$...@u...news.interia.pl

> [...]
    nie może, nikt nic nie wie. Niby powinno być ok
    > ale nie jest i każdy rozkłada ręce. No cóż, chciałem tam przenieść sporo rzeczy,

    Nie da się zamienić miejscami?

    imię dotychczasowe Pan
    imię nowe Sowa

    nazwisko dotychczasowe Sowa
    nazwisko nowe Pan

    Więc trzeba skorzystać z usług innego banku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-04-04 20:35:14
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    > Nie da się zamienić miejscami?

    Nie da. Podobno wpisane jest dobrze tylko, że wyświetla się źle (i w
    przelewach też jest źle, a ja w systemie też widzę że jest źle).

  • 8. Data: 2012-04-04 20:59:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pan Sowa" jli495$7e9$...@u...news.interia.pl

    > Nie da. Podobno wpisane jest dobrze tylko, że wyświetla się źle (i w przelewach też
    jest źle, a ja w systemie też widzę że jest
    > źle).

    I nie można wpisać ,,źle'', aby było dobrze?
    Wiem, że to prowizorka, ale lepsze to, niż nic.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'