  • 1. Data: 2011-07-21 15:32:50
    Temat: Re: Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
    Od: b...@o...pl

    tak sobie czytam ten wątek i widzę że jako "argument"
    traktowane są wypowiedzi na jakimś forum. Ktoś był
    niezadowolony i nazwał panią wymienioną z imienia
    i nazwiska "oszustką", ale nie napisano konkretnie
    na czym to "oszustwo" miałoby polegać. Nie odbiera
    telefonu. Rozumiem że agent finansowy nie może iść
    nawet do ubikacji bez komórki tak? Ma odbierać
    rozmoo twy przychodzące w niedzielę podczas mszy,
    w tygodniu podczas randki itd. itp.?

    Link nie wskazuje jakoby ta pani ukradła pieniądze
    pobrała składkę w gotówce, nie wplaciła na konto
    funduszu inwestycyjnego itd. itp.

    Ot, telefonu nie odbiera.

    Aha, i "za coś" nie zapłaciła kilku stówek.
    Ciekawe czy zamawiała jakąś usługę czy
    po prostu nie dała się naciągnąć naciagaczowi,
    który teraz psuje jej opinię.

    Ale tu na grupie, przyjęto niemalże dogmat wiary
    że ta pani jest oszustem "bo tak stoi w internecie"

    Wybaczcie, ale to co piszecie, wydaje się żałosne...

  • 2. Data: 2011-07-21 18:00:07
    Temat: Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
    Od: "m...@g...pl" <m...@g...pl>

    > Wybaczcie, ale to co piszecie, wydaje się żałosne...
    >
    > --

    Tym bardziej żałosne, że ilu doradców może się pochwalić, podobnie jak
    Pani Honorata, członkostwem w Million Dollar Round Table (założonne w
    1927 r. międzynarodowe, niezależne stowarzyszenie zrzeszające około 30
    tys. najlepszych na świecie agentów i doradców finansowych
    reprezentujących 476 firm ubezpieczeniowych z 74 krajów)

    http://dziennikubezpieczeniowy.pl/2003/04/03/Liderzy
    _ubezpieczen/artykul/11437

    Czy jak się pisze o kimś dobrze to od razu spam, a jak negatywnie to
    OK?
    Napisz o kimś pozytywnie = zszargaj sobie opinię. Dla mnie to bez
    sensu.

    PS. Do Zadowolonej Kolorowej ;-) - wysłałem Ci namiary na priv.
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2011-07-21 21:21:45
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    http://dziennikubezpieczeniowy.pl/2003/04/03/Liderzy
    _ubezpieczen/artykul/11437

    Material sprzed 8 lat

    >Czy jak się pisze o kimś dobrze to od razu spam

    Jestes prawdziwym przyglupem czy tylko udajesz ?
    - darmowej reklamy szukaj gdzie indziej

  • 4. Data: 2011-07-21 21:47:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > http://dziennikubezpieczeniowy.pl/2003/04/03/Liderzy
    _ubezpieczen/artykul/11437

    > Material sprzed 8 lat

    Osiem? Lat? Przez ten czas można narobić aferę za aferą i
    sprzeniewierzyć pieniądze setek ludzi.

    Swoją drogą to spamerzy mają tupet.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-07-22 05:39:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:j0a6pq$r9n$...@n...onet.pl...

    > Swoją drogą to spamerzy mają tupet.

    Cóż z tupetu, skoro rozumu brak.

  • 6. Data: 2011-07-28 22:27:49
    Od: Zadowolona <k...@g...com>

    Spotkałam się z tą Panią i było OK, nawet bardzo OK. Napisałabym
    więcej, ale nie mam ochoty znów czytać wyzwisk i wulgaryzmów. Jeśli
    ktoś ma ochotę na merytoryczną dyskusje to jestem otwarta na kontakt
    na priv.

    Pozdrowienia

    Teraz Zadowolona ze spotkania

  • 7. Data: 2011-07-29 21:38:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Zadowolona <k...@g...com> writes:

> [...]
    > więcej, ale nie mam ochoty znów czytać wyzwisk i wulgaryzmów. Jeśli
    > ktoś ma ochotę na merytoryczną dyskusje to jestem otwarta na kontakt

    Jasne jasne. My tu wszyscy nie mamy bladego pojecia o niczym, wszystko
    kupujemy jak leci, niezaleznie od grubosci nici.

    A tak swoja droga, mysle ze takie "doradzanie" osobom z tej grupy to
    moze byc ciezki kawalek chleba. Bardzo ciezki.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2011-07-30 22:55:27
    Od: "Waldek" <V...@s...nie.cpa>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > A tak swoja droga, mysle ze takie "doradzanie" osobom z tej grupy to
    > moze byc ciezki kawalek chleba. Bardzo ciezki.

    Moja zonka nie wie co ma jutro na obiad zrobic,
    a i ja tez pomyslu nie mam, moze by tak uderzyc do Honoraty ?
    Ale piernik wie czy ona potrafi gotowac czy tylko jest ... konsumentem
    ;)