  • 1. Data: 2024-08-02 11:13:43
    Temat: Dokumenty dot. zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citiban
    Od: Picek <p...@i...pl>

    Dostałem email z takim tematem.
    Po przeanalizowaniu za i przeciw stwierdziłem,
    że proponowana zmiana nic mi nie daje.
    40K limitu, wykorzystana kwota spłacana miesięcznie co do grosza,
    darmowe prowadzenie i utrzymanie karty.
    Komu ta propozycja jest potrzebna?
    Ktoś w banku chce się wykazać, że jest potrzebny
    i tworzy nowe tony dokumentów?

    --
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2024-08-02 18:08:19
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Fri, 2 Aug 2024, Picek wrote:

> [...]
    > darmowe prowadzenie i utrzymanie karty.
    > Komu ta propozycja jest potrzebna?
    > Ktoś w banku chce się wykazać, że jest potrzebny

    Hmm, ale wypisałeś te warunki, jakie masz teraz, czy te,
    które w tych dokumentach zaproponowali?
    A jeśli te, które masz teraz, to jakie proponują?

    citek ostatnio szaleje (no powiedzmy, że szaleje względnie,
    ostatnio 4 stówki się udało, choć jak zwykle z reklamacjami,
    ale u innych posucha totalna) z promocjami, tak się więc
    pewnie szykują i szykują do sprzedaży detalu,
    ale tak to trwa już od kilku lat i nic.

    A ogólnie to jakiś czas temu też dostałem propozycję zmiany
    i było tam tyle, że oprocentowanie zmienili z 4*lombardowa
    (hehe, tutaj dzięki wybrykom tzw. glapcia miałem swego czasu
    covidowego KK z oprocentowaniem 2% ;) na 7%+2*referencyjna.
    Podpisałem z powodu podstępu citka - ale rzeczywiście,
    nie przeczytałem, co podpisuję, bo sądziłem, że to co innego
    będzie - na szczęście nauczka bezkosztowa.

  • 3. Data: 2024-08-02 19:12:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 2 Aug 2024 11:13:43 +0200, Picek wrote:
> [...]
    > darmowe prowadzenie i utrzymanie karty.
    > Komu ta propozycja jest potrzebna?
    > Ktoś w banku chce się wykazać, że jest potrzebny

    Limitu nie podnieśli?

    Być może jest tam jakas drobna zmiana, której nie zauważasz.
    Porównaj ze starą :-)

    A bywa też, ze cos zmieniają, bo przepisy się zmieniły, czy
    interpretacje. Albo może poprzednio mieli niewyraźnie napisane.

    Ale Citi ma swoje narowy - ostatnio np namawiają na drugą kartę
    kredytową.
    Ktoś chyba chce się wykazać, czy to dla premi, czy przed zwolnieniem.

    https://www.citibank.pl/dokumenty/
    Wykaz zmian.

    Hm, 10% prowizji za tranzakcje szczególne ... czy to nie złodziejstwo?

    J.

  • 4. Data: 2024-08-07 20:59:25
    Od: Picek <p...@i...pl>

    W dniu 02.08.2024 o 19:12, J.F pisze:

> [...]
    >
    > https://www.citibank.pl/dokumenty/
    > Wykaz zmian.
    >
    > Hm, 10% prowizji za tranzakcje szczególne ... czy to nie złodziejstwo?

    Dzisiaj akurat dzwoniła infolinia; że wysłali do mnie email a ja nic ;-)
    Na moje pytanie, czy jak przyjmę nowe warunki, to stracę czy zyskam,
    otrzymałem informację, że nic nie zyska i nic nie stracę.
    Podziękowałem i zakończyłem rozmowę.
    Skoro zero strat i zysków, to po co zmiana warunków?
    Już nie zapytałem, bo nie miałem czasu.
    A szkoda :-)

    --
    Pozdrawiam,