  • 1. Data: 2009-02-17 18:41:17
    Temat: Doradcy w bankach
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Na jakie porady moga liczyc klienci private bankingu
    w BRE Banku oraz Raiffesienie (pewnie w innych na podobne):
    http://wyborcza.pl/1,76842,6279665,Krew_zaczyna_plyn
    ac_o_drugiej_w_nocy.html

    Skoro na takie porady dostaja jedni z najbogatszych klientow
    banku to jacy specjalisci musza sie zajmowac pieniedzmi
    zwyklych ludzi:)

    Ciekwsze stwierdznie klienta:
    "I Stanisław podpisuje umowę ramową. A czytał ją?
    - A co tam czytać? Że jakieś transakcje, forwardy czy coś.
    Panie, ja nie jestem ekonomistą, tylko ochmistrzem i kierowcą."

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-02-17 18:50:11
    Temat: Re: Doradcy w bankach
    Od: mt <m...@m...pl>

    Wiesz najlepiej wydymac tych co maja duza kase, pewnie w USA takie szuje
    juz dawno gryzly by piasek na pustyni a u nas smieja sie w twarz tym
    ktorych wydymali.

  • 3. Data: 2009-02-17 18:56:19
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Lut, 13:50, mt <m...@m...pl> wrote:

    > pewnie w USA takie szuje
    > juz dawno gryzly by piasek na pustyni

    Niedawny przypadek Roberta Madoffa raczej temu przeczy :) Z tego co
    wiem, jeszcze piasku nie gryzie. Wrecz przeciwnie.

  • 4. Data: 2009-02-17 19:15:47
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Skoro na takie porady dostaja jedni z najbogatszych klientow
    > banku to jacy specjalisci musza sie zajmowac pieniedzmi
    > zwyklych ludzi:)

    Jacy doradcy? przecież to zwykli sprzedawcy... jakby mieli handlować
    marchwią na straganie to by to robili ale kazali im sprzedawać opcje to
    sprzedają opcje.

    Jeżli byliby to doradcy to powinien tam wejść prokurator. Ale skoro to tylko
    sprzedawcy....

    --
    pozdr
    P.

  • 5. Data: 2009-02-17 19:21:13
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    jakbym czytał o zachwytach nad FA kilka lat temu :-)

  • 6. Data: 2009-02-17 19:25:05
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Jacy doradcy?
    http://www.pb.pl/images/files/2009/02/0ed3ae97-b292-
    47ab-a806-4602d0722a82.pdf
    masakra jezeli to prawda.

  • 7. Data: 2009-02-17 19:45:47
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Tia... BRE się tak przejął, że w mBanku nadal na stronie SFI stoi: "osiągaj
    atrakcyjne zyski z kapitału, wyższe niż oprocentowanie lokaty bankowej" bez
    żadnych gwiazdek...

  • 8. Data: 2009-02-17 22:33:45
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 17 lut 2009 o 20:45 GMT, Szymon napisał(a):

    > Tia... BRE się tak przejął, że w mBanku nadal na stronie SFI stoi: "osiągaj
    > atrakcyjne zyski z kapitału, wyższe niż oprocentowanie lokaty bankowej" bez
    > żadnych gwiazdek...

    A to akurat jest prawda, tylko "niestety" trzeba samemu posiedziec i
    wiedziec jakie fundusze wybierac, i pilnowac tego, obserwowac notowania,
    ale za to mozna wyciagnac kilka razy tyle co na lokatach

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ All power corrupts, but we need ]
    [ Ekg: #3781111 ][ electricity. ]

  • 9. Data: 2009-02-17 22:42:22
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Szymon wrote:
    > jakbym czytał o zachwytach nad FA kilka lat temu :-)

    Straty na FA są ograniczone. Nawet jakby cena akcji spadła do zera, co
    prawdopodobne nie jest można stracić "tylko" wszystkie swoje pieniądze.