  • 1. Data: 2006-08-15 21:13:32
    Temat: Dostęp do millenet-u z linuxa?
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    Witam!

    Czy ktoś ma pomysł na dostęp do sieci banku Millennium spod linuxa? Pan
    na infolinii namawiał mnie, żebym sobie sobie zainstalował Internet
    Explorera i o mało co nie powiedziałem mu kilku godnych pożałowania
    epitetów. Potem stwierdził, że Navigator 7.0 też może być, ale ten z
    kolei wymaga zbyt nowych bibliotek jak na mojego stabilnego Debiana.

    Czy ktoś może wyeksperymentował, że jakaś inna przeglądarka zadziała?

    max

    --
    adres w rot13

  • 2. Data: 2006-08-16 06:44:05
    Temat: Re: Dostęp do millenet-u z linuxa?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Aleksander Matuszak zapodał(a):

> [...]
    mojego stabilnego Debiana.
    > Czy ktoś może wyeksperymentował, że jakaś inna przeglądarka zadziała?

    Sprawdzałeś Firefox ? Nikt nie będzie pisał pod 20 przeglądarek - moim zdaniem
    powinno działać pod IE, Firefox, Opera i wystarczy ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-08-16 08:35:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-15, Aleksander Matuszak <r...@b...cy> wrote:
> [...]
    > epitetów. Potem stwierdził, że Navigator 7.0 też może być, ale ten z
    > kolei wymaga zbyt nowych bibliotek jak na mojego stabilnego Debiana.

    Mój pomysł był taki, żeby zrezygnować z tego powodu z Millenium, co i
    tobie polecam. Są banki, które pamiętają o linuxie.

    Renata

  • 4. Data: 2006-08-16 09:33:05
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    DooMiniK wrote:
    > Aleksander Matuszak zapodał(a):

    [..]

    > Sprawdzałeś Firefox ? Nikt nie będzie pisał pod 20 przeglądarek - moim
    > zdaniem
    > powinno działać pod IE, Firefox, Opera i wystarczy ;)

    Dzięki wielkie!! Firefox działa!!

    A swoją drogą to niech nikt nie pisze _pod przegladarki_ tylko w
    standardzie html i nie będzie problemów. Klienci mają różne zboczenia,
    jeden woli operę inny galeona, a bank ma do wyboru albo się dostosuje
    albo klient odejdzie.

    max

    --
    adres w rot13

  • 5. Data: 2006-08-16 09:35:47
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    Renata Gołębiowska wrote:

    [..]

    > Mój pomysł był taki, żeby zrezygnować z tego powodu z Millenium, co i
    > tobie polecam. Są banki, które pamiętają o linuxie.

    To jest opcja, ale jeszcze lepiej banki edukować. mBank też na początku
    nie bardzo działał, ale się wyedukowali i teraz wszystko działa.

    BTW. Jakie banki są linuxolubne?

    max

    --
    adres w rot13

  • 6. Data: 2006-08-16 10:07:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-16, Aleksander Matuszak <r...@b...cy> wrote:

    > [..]

    > To jest opcja, ale jeszcze lepiej banki edukować. mBank też na początku
    > nie bardzo działał, ale się wyedukowali i teraz wszystko działa.

    A jak chcesz edukować banki, jak nie zabierając im swoje pieniądze?
    Chcesz tłumaczyć coś pani Ani z infolinii?

    > BTW. Jakie banki są linuxolubne?

    Działa mBank, Lukas i do tej pory pekao, (vw generalnie też, ale coś
    tam szwankowało, co nie pamiętam, bo przestałam aktywnie używać) ale
    właśnie po 5 tyg. wróciłam z wakacji i okazało się, że nie mogę się
    zalogować. Dzonię do telepekao, a tu pani rozbrajająco informuje mnie,
    że jeśli mam FF, to działać nie będzie, bo oni właśnie zwiększyli
    zabezpieczenia (rozumiem, że zabezpieczyli się przed napływem klientów
    z FF) i muszę sobie zainstalować IE.

    Ponieważ wszystkie przelewy z pekao zabrałam już 2 miesiące temu, gdy
    ogłosili wprowadzenie drakońskich opłat, zamknięcie konta będzie, mam
    nadzieję, mało uciążliwą formalnością.

    Renata

    PS Jako, że nie należy ufać infoliniom, prawda to, co mi pani
    naopowiadała?

  • 7. Data: 2006-08-16 10:56:52
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > BTW. Jakie banki są linuxolubne?

    Linux nie ma nic do działania strony lub nie. To nie system renderuje
    stronę, tylko przeglądarka.
    Millenet działa poda każdym systemem, na którym jest Firefox (max
    wersja 1.5.x) lub Opera (od wersji 9.01). Nie ma znaczenia czy to Win9x,
    Win2000, WinXp, Vista, WinCE, Linux, BSD, BeOS czy inny system.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 8. Data: 2006-08-16 11:08:08
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-08-16, Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl> wrote:
> [...]
    > wersja 1.5.x) lub Opera (od wersji 9.01). Nie ma znaczenia czy to Win9x,
    > Win2000, WinXp, Vista, WinCE, Linux, BSD, BeOS czy inny system.

    Dla pracowników Fortisu ma:

    "W odpowiedzi na zadane pytanie uprzejmie informuję, iż system Planet
    najlepiej współpracuje z systemem operacyjnym Windows . Przeglądarki
    internetowe , które działają prawidłowo z systemem Planet to Internet
    Explorer , Mozilla , Nescape oraz Firefox .
    Nie możemy Pani zagwarantować poprawnej pracy aplikacji pod systemem
    operacyjnym Fedora, niestety nie mamy również możliwości udzielania
    wsparcia
    technicznego w zainstalowaniu systemu Planet na innych systemach
    operacyjnych niż Windows."

    Renata

  • 9. Data: 2006-08-16 11:13:27
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    Radoslaw Dabrowski wrote:

    > Linux nie ma nic do działania strony lub nie. To nie system renderuje
    > stronę, tylko przeglądarka.

    Wiem, ale spróbuj wyjaśnić na infolinii, że nie możesz sobie
    zainstalować IE i *musisz* używać innej przeglądarki =:-)))

    max

    --
    adres w rot13

  • 10. Data: 2006-08-16 11:31:45
    Od: m...@g...com

    Aleksander Matuszak wrote:

> [...]
    > standardzie html i nie będzie problemów. Klienci mają różne zboczenia,
    > jeden woli operę inny galeona, a bank ma do wyboru albo się dostosuje

    Tak, już widzę tą rzeszę klientów konquerorowo/galeonowych którzy odchodzą
    od banku, i zostaje mu tylko ten drobny promil używających FF i jeszcze
    drobniejszy używających IE :)

    p. m.