  • 1. Data: 2011-08-29 09:22:07
    Temat: Druga KK - jaką wybrać
    Od: "Piotr Śmiech" <l...@g...pl>

    Potrzebuję zapasową KK na wyjazdy. Nie jestem pewien, czy musi być KK - chcę
    nią płacić za samochód z wypożyczalni, kupować bilety w automatach, ew.
    wypożyczyć rower. W tej chwili mam KK VC z mBanku. Pewnie dobrze by było, żeby
    druga była MC, ale się nie upieram.

    Pytania:
    1. Czy do wypożyczalni muszę mieć rzeczywiście KK? Tzn. nie ma jakiejś karty
    przedpłaconej, która by się nadawała?

    2. Potrzebuje jakąś kartę z min. formalności - najlepiej bez konta. Czy zdążę
    to załatwić do końca tygodnia?

    Z góry dziękuję za pomoc,

    Pozdrawiam,
    PS

  • 2. Data: 2011-08-29 09:34:46
    Temat: Re: Druga KK - jaką wybrać
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 11:22, Piotr Śmiech pisze:
> [...]
    > wypożyczyć rower. W tej chwili mam KK VC z mBanku. Pewnie dobrze by było, żeby

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kart
    y_kredytowe/world_signia

    ;)