  • 1. Data: 2002-04-19 07:27:00
    Temat: Druga karta do transakcji internetowych.
    Od: "Lookas" <n...@w...pl>

    Witam,
    czy znacie jakies rozwiazanie coby miec druga karte kredytowa z niewielkim
    limitem na transakcje internetowe? Mam teraz Vise w BZWBK, ale tu podobno
    nie ma takiej mozliwosci, a nie usmiecha mi sie wystawiac w siec mojej
    jedynej KK :).

    Pozdrawiam

    Lookas

  • 2. Data: 2002-04-19 16:28:26
    Temat: Re: Druga karta do transakcji internetowych.
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Lookas" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy znacie jakies rozwiazanie coby miec druga karte kredytowa z niewielkim
    > limitem na transakcje internetowe?
    [...]

    eKarta z mBanku lub VE Inteligo, lub obydwie :)

    Jaco

  • 3. Data: 2002-04-19 19:06:11
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Wolisz mieć płatną z mbanku 20 zł czy bezpłatną z Inteligo o lepszej
    funkcjonalności:-)Pozatym mbankową trzeba ładować jakąś kwotą i dopiero wtedy
    realizowana jest tranzakcja bądź nie jeżeli jet zamała kwota

  • 4. Data: 2002-04-20 12:19:13
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    > funkcjonalności:-)Pozatym mbankową trzeba ładować jakąś kwotą i dopiero
    wtedy
    > realizowana jest tranzakcja bądź nie jeżeli jet zamała kwota

    Akurat ten mechanizm mi się podoba bo jest bezpieczny. Nikt mi nie ogołoci
    karty jeśli przez przypadek pozna jej numer. Co do funkcjonalnosci to eKarty
    to nie miałem jeszcze problemu. Słyszałem że nie wszedzie działa (VE
    inteligo też zresztą nie) ale ja nie robię zakupów w sklepach innych niż
    takich z przekierowaniem do centrum autoryzacji. Oczywiście VE Inteligo jest
    bezpłatna to jej atut ale nie będę zakładal dodatkowego konta po to żeby ją
    mieć skoro i tak trzymam kasę w mBanku. Musiałbym przelewać kasę za każdym
    razem co trawło by jakiś czas itp itd. więc sumując akurat w moim przypadku
    eKarta to wygodniejsze i bezpieczniejsze rozwiązanie. Ktos inny moze myśleć
    inaczej bardzo dobrze że ma wybór.

    Jaco