  • 1. Data: 2003-10-30 01:39:57
    Temat: Druki przelewu
    Od: "Azjata" <a...@W...pl>

    Gdzie moge uzyskac informacje dotyczaca standardowych drukow przelewu ?
    Dokladnie interesuje mnie w jakich sytuacjach moge wykorzystac dwu-czesciowy
    druk przelewu taki jaki przychodzi na fakturach z TPSA. Czy kazdy podmiot moze
    wystawiac faktury wraz z takim drukiem, czy jestem zobligowany jako podmiot
    gorszej kategorii anizeli TPSA do wystawiania drukow przelewow cztero-
    czesciowych ?

    Azjata

  • 2. Data: 2003-10-30 07:28:45
    Temat: Re: Druki przelewu
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Azjata" napisał:

    | Gdzie moge uzyskac informacje dotyczaca standardowych drukow przelewu ?

    W poradniku Krajowej Izby Rozliczeniowej SA na temat tworzenia
    i wypełniania standardowych formularzy zleceń płatniczych.
    Najnowszą wersję pobierzesz tu:
    http://tinyurl.com/srrs

    Pozdr.,