  • 1. Data: 2005-06-16 14:24:03
    Temat: Duze zmiany w ofercie KK Citka!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://hydepark.prnews.pl/index.php/display,11980
    W punktach:
    - nowa platynowa karta kredytowa
    - znaczna redukcja oprocentowania kredytow - dla Silverow 25,80%!
    - nowy wyglad kart - srebrna bedzie niebieska ;)
    - do konca roku dodatkowe zabezpieczenia citibank online
    - do konca roku wlasne kredyty hipoteczne dostepne w citifinancial

    Zaraz fotke wrzuce nowego wzoru karty.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-16 14:39:27
    Temat: Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Fotka: http://prnews.pl/download/platynaciti.jpg
    Komunikat banku: http://banki.prnews.pl/index.php/display,11979

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-16 15:12:47
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-16 16:24:03, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > do konca roku dodatkowe zabezpieczenia citibank online

    Buhahahahaha! Sorry ale nie moglem sie powstrzymac. Od kiedy ja to
    slysze!

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 4. Data: 2005-06-16 15:21:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    http://prnews.pl/download/citikarty.htm

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-06-16 15:23:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu} wrote:
    > Buhahahahaha! Sorry ale nie moglem sie powstrzymac. Od kiedy ja to
    > slysze!

    Tym razem to jakis porogram obejmujacy caly region. Pewnie wprowadza cos na
    wzor hasel jednorazowych - orzy wejsciu trzeba bedzie podac 3 kombinacje z
    "szachownicy" z cyferkami.A ze glosno o tym jest od jakiegfos czasu, wiec
    pewnie tym razem jednak mozna na to liczyc

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-06-16 15:28:21
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-16 17:23:15, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > "szachownicy" z cyferkami.A ze glosno o tym jest od jakiegfos czasu, wiec
    > pewnie tym razem jednak mozna na to liczyc

    Jak juz tutaj kiedys pisalem ta informacje slyszalem od 2-3 lat, nawet
    jak likwidowalem konto to nadal to powtarzali. Podziwiam ich upor...!

  • 7. Data: 2005-06-16 16:06:25
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > - do konca roku dodatkowe zabezpieczenia citibank online
    > - do konca roku wlasne kredyty hipoteczne dostepne w citifinancial

    Jakie tam zmiany...w CITI US ten wyglad juz od paru lat jest i taka sama
    platynowke mam chyba od 3 cyz 4 lat. CITI PL oczywiscie z postepem idzie :D

  • 8. Data: 2005-06-16 16:08:28
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > - do konca roku dodatkowe zabezpieczenia citibank online
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński

    Wprowadzili jakis czas temu takie zabezpieczenia w Citibank Online w Citibank
    USA. Już nie ma logowania przy pomocy nr karty - tworzony jest login i hasło.
    A przelewy jak chce sie zrobic, to trzeba wygenerowac haslo, ktore jest wysylane
    na adres email podany we wniosku przy kazdej probie wykonania przelewu, a
    dopiero podanie prawidlowego jest mozliwe zrealizowanie go. Pewnie tak zrobia i
    w Polsce.

  • 9. Data: 2005-06-16 17:14:28
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    > - nowa platynowa karta kredytowa

    czyli obecna srebrna :)

    a srebrna będzie w pięknym ;) kolorze blue

  • 10. Data: 2005-06-16 18:01:48
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-06-16 18:08:28, kuba napisał(a):

    > ktore jest wysylane
    > na adres email podany we wniosku przy kazdej probie wykonania przelewu, a
    > dopiero podanie prawidlowego jest mozliwe zrealizowanie go. P

    Ale przeciez to jest czysta amatorszczyzna w czasach tokenow!!!