  • 1. Data: 2010-11-08 10:25:02
    Temat: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Nie wiem czy to ja mam takiego pecha czy po prostu banki w polsce upadly
    tak nisko.

    BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a
    tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala
    pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na
    wprowadzenie w blad przez pracownika.

    BNP Paribas - chciale wlasnie zalozyc konto osobiste i "wiecej
    oszczednosciowe". Pracownica sobie zle kliknela i wydrukowala tylko
    umowe na konto. Tym samym nie moze teraz dolozyc konta "wiecej
    oszdzedzajacego" tylko "bardziej oszczedzajace", a ze nie jestem juz
    "nowym klientem" to nie moge sie zalapac na promocje z ipodem. Oczywisty
    blad pracownicy. Dzwoni gdzies wyzej - nie umieja jej pomoc. Dzwoni do
    parametryzacji - nie wiedza jak jej pomoc. Dzwoni do dyrektora
    regionalnego oddzialu - gosc mowi, zeby opisala mu sytuacje w mailu i on
    zdecyduje. Fajnie, ze jak nawet uwzgledni to moze juz byc za pozno na
    jednego z 450 ajpodow. Kobieta przepraszala jak tylko mogla, ale co mi
    po jej przeprosinach. Ma zadzwonic niedlugo i powiedziec co zalatwi.

    Czy ja wymagam az tak wiele?

  • 2. Data: 2010-11-08 11:25:36
    Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 11:25:02 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala
    > pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na

    To chyba u nich typowe - mówić tak bez sprawdzenia historii konta. Też to
    usłyszałem. Darmowa jest pierwsza debetówka. Rozwiązaniem jest zamknąć i
    otworzyć od nowa rachunek...

    > Czy ja wymagam az tak wiele?

    Wymagasz kompetencji, to jest bardzo ryzykowne podejście ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-11-08 11:34:45
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:

    > To chyba u nich typowe - mówić tak bez sprawdzenia historii konta. Też to
    > usłyszałem. Darmowa jest pierwsza debetówka. Rozwiązaniem jest zamknąć i
    > otworzyć od nowa rachunek...

    Ja bylem przekonany (prawie)*, ze zostanie pobrane 25zl, lecz pracownik
    zapewnial, ze nie.
    Powiedzialem dzis, ze jesli skarga nie zostanie uwzgledniona a oplata
    cofnieta, to rezygnuje z tej karty. Wtedy gosc zaczal, ze i tak bedzie
    oplata i czemu mam rezygnowac, skoro juz zaplacilem. Powiedzialem, ze
    mnie to nie obchodzi i czuje sie oszukany, nie chodzi tak bardzo o
    oplate. Wtedy zaczal strasznie przepraszac i powiedzial, ze skoro
    powiedzialem o tej rezygnacji i bledzie pracownika to z duza pewnoscia
    zostanie to uwzglednione. A byl to zastepca kierownika tego konkretnego
    oddzialu.

    *dlaczego prawie? kiedys to bylo konto24.pl ale jakis czas temu
    przeksztalcilem je w konto <30. Zostal ten sam numer, choc to zupelnie
    inne konto z innymi oplatami i kartami. To byl gwozdz do trumny.
    Pracownik tego nie ogarnal.

  • 4. Data: 2010-11-08 11:36:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Wymagasz kompetencji, to jest bardzo ryzykowne podejście ;)

    Haha, a jak w Fortisie cytowalem z pamieci regulamin promocji, to
    pracownica prawie z krzesla spadla z wrazenia, bo ona jeszcze tego
    regulaminu na oczy nie widziala - lezal pod papierami na biurku.

  • 5. Data: 2010-11-08 21:57:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:
    > Wymagasz kompetencji, to jest bardzo ryzykowne podejście ;)

    No i jeszcze jedno. Wlasnie probowalem sie zalogowac do bankowosci
    elektronicznej Fortisu. Utknalem na pierwszym kroku - "login". Dzownie.
    "Login powinien panu podac doradca przy zakladaniu konta". Zgadnijcie
    czy podal. Dostalem tylko koperte z haslem startowym.
    !@#$%$#@!@#wa mać.

  • 6. Data: 2010-11-08 23:10:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 08 Nov 2010 22:57:08 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > "Login powinien panu podac doradca przy zakladaniu konta". Zgadnijcie
    > czy podal. Dostalem tylko koperte z haslem startowym.

    Nie ma gdzieś na jakiejś papierowej umowie?

    Procedur fortisowych nie znam, ale wszędzie gdzie dotychczas korzystałem z
    usług bankowych ten login, pod różnymi nazwami, był drukowany na umowach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-11-09 09:28:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 00:10:40 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

> [...]
    > korzystałem z
    > usług bankowych ten login, pod różnymi nazwami, był drukowany na

    Też mi się wydaje, że powinien być na umowie, względnie jakimś załączniku
    do dostępu do bankowości elektronicznej.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2010-11-09 10:03:17
    Od: g...@o...pl

    > Haha, a jak w Fortisie cytowalem z pamieci regulamin promocji, to
    > pracownica prawie z krzesla spadla z wrazenia, bo ona jeszcze tego
    > regulaminu na oczy nie widziala - lezal pod papierami na biurku.

    He he, fajna scena. Daleko nie wszystkie pracownice banków pasjonują się
    bankowością :)

  • 9. Data: 2010-11-09 15:25:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-09 00:10, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie ma gdzieś na jakiejś papierowej umowie?
    >
    > Procedur fortisowych nie znam, ale wszędzie gdzie dotychczas korzystałem z
    > usług bankowych ten login, pod różnymi nazwami, był drukowany na umowach.

    Nie ma nigdzie niestety. Zadzwonilem dzis do "doradcy" i wyslal mi
    sms-em. Fajnie sie zaczyna.