-
1. Data: 2010-11-08 10:25:02
Temat: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
Od: neoniusz <n...@j...org>
Nie wiem czy to ja mam takiego pecha czy po prostu banki w polsce upadly
tak nisko.
BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a
tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala
pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na
wprowadzenie w blad przez pracownika.
BNP Paribas - chciale wlasnie zalozyc konto osobiste i "wiecej
oszczednosciowe". Pracownica sobie zle kliknela i wydrukowala tylko
umowe na konto. Tym samym nie moze teraz dolozyc konta "wiecej
oszdzedzajacego" tylko "bardziej oszczedzajace", a ze nie jestem juz
"nowym klientem" to nie moge sie zalapac na promocje z ipodem. Oczywisty
blad pracownicy. Dzwoni gdzies wyzej - nie umieja jej pomoc. Dzwoni do
parametryzacji - nie wiedza jak jej pomoc. Dzwoni do dyrektora
regionalnego oddzialu - gosc mowi, zeby opisala mu sytuacje w mailu i on
zdecyduje. Fajnie, ze jak nawet uwzgledni to moze juz byc za pozno na
jednego z 450 ajpodow. Kobieta przepraszala jak tylko mogla, ale co mi
po jej przeprosinach. Ma zadzwonic niedlugo i powiedziec co zalatwi.
Czy ja wymagam az tak wiele?
-
2. Data: 2010-11-08 11:25:36
Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
Dnia Mon, 08 Nov 2010 11:25:02 +0100, neoniusz napisał(a):
> BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a
> tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala
> pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na
> wprowadzenie w blad przez pracownika.
To chyba u nich typowe - mówić tak bez sprawdzenia historii konta. Też to
usłyszałem. Darmowa jest pierwsza debetówka. Rozwiązaniem jest zamknąć i
otworzyć od nowa rachunek...
> Czy ja wymagam az tak wiele?
Wymagasz kompetencji, to jest bardzo ryzykowne podejście ;)
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
-
3. Data: 2010-11-08 11:34:45
Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:
>> BZWBK - pracownica powiedziala, ze dostane debetowke za darmo a
>> tymczasem pobrali oplate. Dzis w oddziale mowia, ze oplata zostala
>> pobrana slusznie, ale na 90% zostanie uznana reklamacja z uwagi na
>> wprowadzenie w blad przez pracownika.
>
> To chyba u nich typowe - mówić tak bez sprawdzenia historii konta. Też to
> usłyszałem. Darmowa jest pierwsza debetówka. Rozwiązaniem jest zamknąć i
> otworzyć od nowa rachunek...
Ja bylem przekonany (prawie)*, ze zostanie pobrane 25zl, lecz pracownik
zapewnial, ze nie.
Powiedzialem dzis, ze jesli skarga nie zostanie uwzgledniona a oplata
cofnieta, to rezygnuje z tej karty. Wtedy gosc zaczal, ze i tak bedzie
oplata i czemu mam rezygnowac, skoro juz zaplacilem. Powiedzialem, ze
mnie to nie obchodzi i czuje sie oszukany, nie chodzi tak bardzo o
oplate. Wtedy zaczal strasznie przepraszac i powiedzial, ze skoro
powiedzialem o tej rezygnacji i bledzie pracownika to z duza pewnoscia
zostanie to uwzglednione. A byl to zastepca kierownika tego konkretnego
oddzialu.
*dlaczego prawie? kiedys to bylo konto24.pl ale jakis czas temu
przeksztalcilem je w konto <30. Zostal ten sam numer, choc to zupelnie
inne konto z innymi oplatami i kartami. To byl gwozdz do trumny.
Pracownik tego nie ogarnal.
-
4. Data: 2010-11-08 11:36:28
Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:
>> Czy ja wymagam az tak wiele?
>
> Wymagasz kompetencji, to jest bardzo ryzykowne podejście ;)
Haha, a jak w Fortisie cytowalem z pamieci regulamin promocji, to
pracownica prawie z krzesla spadla z wrazenia, bo ona jeszcze tego
regulaminu na oczy nie widziala - lezal pod papierami na biurku.
-
5. Data: 2010-11-08 21:57:08
Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 10-11-08 12:25, Borys Pogoreło pisze:
> Wymagasz kompetencji, to jest bardzo ryzykowne podejście ;)
No i jeszcze jedno. Wlasnie probowalem sie zalogowac do bankowosci
elektronicznej Fortisu. Utknalem na pierwszym kroku - "login". Dzownie.
"Login powinien panu podac doradca przy zakladaniu konta". Zgadnijcie
czy podal. Dostalem tylko koperte z haslem startowym.
!@#$%$#@!@#wa mać.
-
6. Data: 2010-11-08 23:10:40
Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
Dnia Mon, 08 Nov 2010 22:57:08 +0100, neoniusz napisał(a):
> No i jeszcze jedno. Wlasnie probowalem sie zalogowac do bankowosci
> elektronicznej Fortisu. Utknalem na pierwszym kroku - "login". Dzownie.
> "Login powinien panu podac doradca przy zakladaniu konta". Zgadnijcie
> czy podal. Dostalem tylko koperte z haslem startowym.
> !@#$%$#@!@#wa mać.
Nie ma gdzieś na jakiejś papierowej umowie?
Procedur fortisowych nie znam, ale wszędzie gdzie dotychczas korzystałem z
usług bankowych ten login, pod różnymi nazwami, był drukowany na umowach.
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
-
7. Data: 2010-11-09 09:28:34
Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 09 Nov 2010 00:10:40 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):
> Nie ma gdzieś na jakiejś papierowej umowie?
>
> Procedur fortisowych nie znam, ale wszędzie gdzie dotychczas
> korzystałem z
> usług bankowych ten login, pod różnymi nazwami, był drukowany na
> umowach.
Też mi się wydaje, że powinien być na umowie, względnie jakimś załączniku
do dostępu do bankowości elektronicznej.
--
xbartx
-
8. Data: 2010-11-09 10:03:17
Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
Od: g...@o...pl
> Haha, a jak w Fortisie cytowalem z pamieci regulamin promocji, to
> pracownica prawie z krzesla spadla z wrazenia, bo ona jeszcze tego
> regulaminu na oczy nie widziala - lezal pod papierami na biurku.
He he, fajna scena. Daleko nie wszystkie pracownice banków pasjonują się
bankowością :)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
9. Data: 2010-11-09 15:25:11
Temat: Re: Dwa banki, dwa bledy pracownikow
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 10-11-09 00:10, Borys Pogoreło pisze:
>> No i jeszcze jedno. Wlasnie probowalem sie zalogowac do bankowosci
>> elektronicznej Fortisu. Utknalem na pierwszym kroku - "login". Dzownie.
>> "Login powinien panu podac doradca przy zakladaniu konta". Zgadnijcie
>> czy podal. Dostalem tylko koperte z haslem startowym.
>> !@#$%$#@!@#wa mać.
>
> Nie ma gdzieś na jakiejś papierowej umowie?
>
> Procedur fortisowych nie znam, ale wszędzie gdzie dotychczas korzystałem z
> usług bankowych ten login, pod różnymi nazwami, był drukowany na umowach.
>
Nie ma nigdzie niestety. Zadzwonilem dzis do "doradcy" i wyslal mi
sms-em. Fajnie sie zaczyna.