  • 1. Data: 2009-04-08 08:09:59
    Temat: Dwa pytanka o mBank
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    witam
    1) Czy w mBanku nie mozna doladowac TakTaka ?
    2) Czy jak klikacie np wykonaj ponownie jakas operacje przelewu, to w oknie
    dzie jest opis przelewu na koncu tego tekstu co byl wpisuje sie wam pelno
    spacji ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-04-08 08:31:43
    Temat: Re: Dwa pytanka o mBank
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 kwiecień 2009 10:09
    (autor Fantom
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <grhm8e$dmo$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > 1) Czy w mBanku nie mozna doladowac TakTaka ?

    Nie można. jakiś czas temu Era strzeliła focha i stwierdziła, że nie będzie
    współpracowała. Więc nie tylko Ping-Win, ale także Dresah poszły do piachu.

    > 2) Czy jak klikacie np wykonaj ponownie jakas operacje przelewu, to w
    > oknie dzie jest opis przelewu na koncu tego tekstu co byl wpisuje sie wam
    > pelno spacji ?

    Ano... Nieco się tam spacji pojawia :D

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-04-08 14:53:11
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Fantom nadaje:

    > 1) Czy w mBanku nie mozna doladowac TakTaka ?

    Na stronie mBanku nie ma takiej możliwości ale bez problemu doładujesz
    mTransferem na stronie taktaka i dostaniesz 10% więcej
    https://www.doladowania.era.pl/

    > 2) Czy jak klikacie np wykonaj ponownie jakas operacje przelewu, to w
    > oknie dzie jest opis przelewu na koncu tego tekstu co byl wpisuje sie
    > wam pelno spacji ?

    U siebie nie zauważyłem nic takiego.

  • 4. Data: 2009-04-08 17:23:04
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 08 Apr 2009 10:31:43 +0200, Tristan wrote:

    > Nie można. jakiś czas temu Era strzeliła focha i stwierdziła, że nie będzie
    > współpracowała. Więc nie tylko Ping-Win, ale także Dresah poszły do piachu.

    Raczej Era zmniejszyła prowizje, więc mBank się wycofał z oferowania
    doładowań TT i Heyah.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2009-04-08 18:48:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 kwiecień 2009 19:23
    (autor Marcin Mokrzycki
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1bb4r1vo5e3a7.1fgt7z2bldsg0$.dlg@40tude.net>):

    > Raczej Era zmniejszyła prowizje, więc mBank się wycofał z oferowania
    > doładowań TT i Heyah.

    Nie sądzę, to nie mBank robi tylko Bluemedia to raz, a dwa dla szerokości
    oferty by pewnie nie zdejmowali, nawet jakby zysków nie dawało dużych.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2009-04-08 20:08:06
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=144

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2009-04-08 20:16:42
    Od: "guru" <s...@s...spam>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2) Czy jak klikacie np wykonaj ponownie jakas operacje przelewu, to w
    > oknie dzie jest opis przelewu na koncu tego tekstu co byl wpisuje sie wam

    Tak, tytuł przelewu dopełniany jest spacjami do jakiejś tam długości
    (wychodzi na to, że 105 znaków).

    Zgaduję, że logika biznesowa systemu transakcyjnego jest posadowiona na
    mainframe'ach i napisana w cobolu, a w tym języku praktykuje się rekordy o
    stałej długości znaków dopełnianych spacjami, w celu łatwiejszej obróbki.

    Pozdrawiam
    guru

  • 8. Data: 2009-04-08 20:42:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 kwiecień 2009 22:08
    (autor Marcin Mokrzycki
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <ggi0xp5wu3lz.i2uu5crt5eun$.dlg@40tude.net>):

    > http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=144

    No... Nie jest, że za małe prowizje, ale że zmiana warunków współpracy. Może
    Era zażądała prowizji za łaskawość? Wiesz, różne rzeczy są w Erze, ja w tę
    sieć jakoś nie wierzę. Fakt, że jeszcze bardziej nie wierzę w Oranżeeeee,
    ale Era od czasów jak wyskoczyła z Dresah to ma u mnie kreskę.

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2009-04-09 05:01:44
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Tristan nadaje:

    > No... Nie jest, że za małe prowizje, ale że zmiana warunków
    > współpracy. Może Era zażądała prowizji za łaskawość? Wiesz, różne
    > rzeczy są w Erze, ja w tę sieć jakoś nie wierzę.

    Wiara nie ma tu nic do rzeczy. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o
    co chodzi... ;-)
    Era oferuje na swojej stronie doładowania mTransferem za który płaci
    mBankowi 2% i gratisowo dodaje klientowi 10% w usługach. Skoro nie ma
    takiej oferty na stronie mBanku to znaczy że koszt dla operatora byłby
    wyższy niz ten który w tej chwili ponosi.

  • 10. Data: 2009-04-09 09:37:25
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):
    > Nie sądzę, to nie mBank robi tylko Bluemedia to raz, a dwa dla szerokości
    > oferty by pewnie nie zdejmowali, nawet jakby zysków nie dawało dużych.

    I nie zauwazyles ze jednoczesnie z wywaleniem Ery z doladowan, mBank skupil
    sie na bliskiej wspolpracy z Plusem ;)? Na szczescie na allegro sa swietne
    sposoby doladowywania taktakow i mozna olac mBank, uzywajac go tylko jako
    narzedzia do wykonania platnosci za doladowanie w trybie on-line :).