  • 1. Data: 2010-01-29 17:27:46
    Temat: Dyrektywa o o Uslugach Platniczych od 1 marca
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Z korespondencji American Express dla sluzbowych kart korporacyjnych
    wynika, ze od 1 marca 2010 zacznie obowiazywac "Dyrektywa o Uslugach
    Platniczych". "Zaczynaja obowiazywac nowe zasady postepownia w zakresie
    spornych obciazen, rozpatrywania reklamacji i zwrotow."

    Mam konta w kilku bankach, ale nie pamietam by ktorys przysyal podobna
    informacje do mich prywatnych kart. Na grupie tez cisza.
    Ktos wie i moglby napisac "ludzkim" jezykiem na czym maja polegac zmiany
    od 1 marca?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-01-29 17:57:15
    Temat: Re: Dyrektywa o o Uslugach Platniczych od 1 marca
    Od: BK <b...@g...com>

    On 29 Sty, 18:27, Marcin <n...@n...ru> wrote:
> [...]
    > informacje do mich prywatnych kart. Na grupie tez cisza.
    > Ktos wie i moglby napisac "ludzkim" jezykiem na czym maja polegac zmiany

    to sie trzeba Amexa zapytac co poeta mial na mysli

    dyrektywa psd jest z 5 grudnia 2007, 1 listopada 2009 byl termin
    implementacji, w polsce zatrzymano sie na etapie projektu
    przedstawionego przez MF

    data 1 marca 2010 jest "od czapy"

  • 3. Data: 2010-01-29 18:00:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

> [...]

    > informacje do mich prywatnych kart. Na grupie tez cisza.
    > Ktos wie i moglby napisac "ludzkim" jezykiem na czym maja polegac zmiany

    Przylacze sie do pytania :)
    Mam nadzieje, ze zmiany beda tylko na korzysc uzytkownika plastiku :)

    Pozdrawiam
    Rafal