  • 1. Data: 2006-12-07 17:24:54
    Temat: Działka w wkład własny przy kredycie
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Witam,

    posiadam działkę, dajmy na to wartości 100 tys. zł i 100 tys. zł w
    gotówce. Chciałbym zaciągnąć kredyt hipoteczny na budowę, powiedzmy w
    wysokości 200 tys. zł. Jak będzie liczony udział własny? Z działki i
    gotówki, czyli 50%, czy tylko z gotówki, czyli 33%? Zakładam że wartość
    inwestycji to 300 tys. zł.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-07 19:27:28
    Temat: Re: Działka w wkład własny przy kredycie
    Od: "Pako" <j...@n...pl>

    Nie jestem fachowcem, ale jak dokonywalem symulacji w PEKAO to dzialka była
    traktowana jako wklad własny, a czy to jest dzialka za 30tys., czy za 60
    tys. to zalezy czy wklad przy kredycie np. 100tys to 30, czy 60% :).

    Pozdro

  • 3. Data: 2006-12-08 08:53:46
    Od: "Przemek" <p...@g...com>

    On 7 Gru, 18:24, Tomek <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wysokości 200 tys. zł. Jak będzie liczony udział własny? Z działki i
    > gotówki, czyli 50%, czy tylko z gotówki, czyli 33%? Zakładam że wartość

    Witam

    W większości banków oferujących kredyty hipoteczne działka będzie
    zaliczona jako wkład własny. Pod warunkiem oczywiście, że będzie
    to kredyt budowlany finansujący budowę na tej właśnie działce.

    Przemysław Torbus
    p...@t...pl
    tel. kom. (0-601) 767 416

    T I L M A X