  • 1. Data: 2003-08-19 06:14:53
    Temat: Bank z procentami ??
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    W jakim banku (może być wirtualny) oprocentowanie jest w miarę przyzwoite?
    Moja mama lekko się wq.... na WBK bo tam zero % i jeszcze co miesiąc kasują
    ją pięć zeta za obsługę. Na koncie będą wykonywane minimalne ruchy, w
    większości będzie to wpłata emerytury, wypłaty z bankomatu i płacenie karta
    w sklepie.
    --
    VSS
    sieci bezprzewodowe, tv przemysłowa, systemy

  • 2. Data: 2003-08-19 06:24:44
    Temat: Re: Bank z procentami ??
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhsf7m$7i7$...@s...man.poznan.pl,
    VSS <v...@p...pl>:
> [...]
    > co miesiąc kasują ją pięć zeta za obsługę. Na koncie będą wykonywane
    > minimalne ruchy, w większości będzie to wpłata emerytury, wypłaty z

    1. Lukas eKonto Pro, obecnie 3%. Warunek bezplatnosci: saldo srednie min. 5
    tys. (ale z lokatami). Zaleta dla Mamy: te same bankomaty bezprowizyjne
    (BZWBK) + Euronet. Ma oddzialy.

    2. VW Bank eDirect Standard, obecnie 4%, wszystko co typowo potrzebne
    bezplatnie. Do lokat warto od razu zalozyc jeszcze lepiej oprocentowane
    eKonto Plus. Wszystkie polskie bankomaty bezprowizyjne od pobran 500zl,
    ponizej 1zl50gr. Nie ma w zasadzie oddzialow (tylko 1 w Wwie).

    Oba mozna tez wygodnie i tanio obslugiwac telefonicznie.

    inne propozycje: MultiBank (ale dosc malo bankomatow); Inteligo (ale troche
    gorsze %%)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-19 06:35:56
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > ją pięć zeta za obsługę. Na koncie będą wykonywane minimalne ruchy, w
    > większości będzie to wpłata emerytury, wypłaty z bankomatu i płacenie

    polecam
    mBank eKonto 3,00%; eMax 3,90%
    VWBank e-direct 4,00%

  • 4. Data: 2003-08-19 06:44:37
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhsgh0$r0t$...@a...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:

    > polecam
    > mBank eKonto 3,00%; eMax 3,90%

    Nie podalem tego, bo:
    1. malo bankomatow (tylko Euronet - moze nie byc w tej miejscowosci)
    2. maly limit wyplaty, 1000zl dziennie

    aczkolwiek ma sie to (1.,2.) niedlugo zmienic ponoc

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-08-19 06:47:41
    Temat: Dzieki za info !
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    Zaraz się zorientuje w procedurach zakładania konta.

  • 6. Data: 2003-08-19 06:54:25
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Nie podalem tego, bo:
    > 1. malo bankomatow (tylko Euronet - moze nie byc w tej miejscowosci)
    > 2. maly limit wyplaty, 1000zl dziennie
    >
    > aczkolwiek ma sie to (1.,2.) niedlugo zmienic ponoc

    o ile o zmianie 2 wiem (ma być od jesieni) o tyle pkt. 1 nie wiem nic, jakie
    są plany zmiany w rozłożeniu bankomatów Euronetu a może chodzi o współpracę
    (jak VWBank) ze wszystkimi bankami i ustalenie ryczał na niskim poziomie.

    pozdr
    david

  • 7. Data: 2003-08-19 06:58:23
    Temat: Re: Dzieki za info !
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Zaraz się zorientuje w procedurach zakładania konta.

    w mBanku masz procedurę tutaj
    http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/formularz.ht
    ml i nie ukrywam że jest
    dosyć długa i żmudna, ale po uporaniu się z nią czeka cię już tylko bardzo
    dobre konto.
    jeżeli chodzi o vwbank to tam jest to uproszczone (dane potwierdza pracownik
    poczty) jednak minusem w tym banku jest off-line systemu. O ile w mBanku
    wszystko jest realizowane na bieżąco o tyle w vw (niech mnie ktoś poprawi
    jeżeli się mylę) aktualizacja stanu rachunku jest raz dziennie.

    pozdr
    david

  • 8. Data: 2003-08-19 07:43:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhshkt$p05$...@n...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:

> [...]
    > nic, jakie są plany zmiany w rozłożeniu bankomatów Euronetu a może
    > chodzi o współpracę (jak VWBank) ze wszystkimi bankami i ustalenie

    Byly wzmianki ze strony mBanku o:

    2a. rozszerzeniu sieci bankomatow o inna

    2b. wyborze opcji: Euronety za darmo lub 2 wyplaty mies. w dowolnych
    bankomatach za darmo

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-08-19 07:45:12
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhshs8$ppg$...@n...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:

> [...]
    > ile w mBanku wszystko jest realizowane na bieżąco o tyle w vw (niech
    > mnie ktoś poprawi jeżeli się mylę) aktualizacja stanu rachunku jest

    Niezupelnie tak zle jest. Niemniej w opisanym przypadku (oczekiwania
    klienta) i tak nie powinno to przeszkadzac.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-08-19 07:47:37
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Byly wzmianki ze strony mBanku o:
    >
    > 2a. rozszerzeniu sieci bankomatow o inna
    >
    > 2b. wyborze opcji: Euronety za darmo lub 2 wyplaty mies. w dowolnych
    > bankomatach za darmo

    to ja wybieram 2b - bo znając życie jak wygra 2a to pewnie wybiorą sieć
    bankomatów jakiegoś banku który ma niewiele oddziałów :P

    a swoją drogą to skąd o tym się dowiedziałeś ???

    pozdr
    david