  • 1. Data: 2007-03-06 09:37:54
    Temat: "Dzienne rozliczenie transakcji" w Inteligo
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Co to u licha za opłata? 99 groszy pobierane jest z głównego rachunku co
    miesiąc. Mam saldo >100 zł, tak że nie jest to opłata za prowadzenie
    rachunku. VE mam do subkonta i opłata za kartę (o takim samym tytule) jest
    pobierana z niego. Natomiast nie przychodzi mi do głowy, za co jest
    pobierana ta kasa z rachunku głównego. Ktoś ma pomysł?
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 2. Data: 2007-03-06 09:41:05
    Temat: Re: "Dzienne rozliczenie transakcji" w Inteligo
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.03.2007 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:
> [...]
    > pobierana z niego. Natomiast nie przychodzi mi do głowy, za co jest
    > pobierana ta kasa z rachunku głównego. Ktoś ma pomysł?

    W dodatku wyszukwarka w historii przelewów działa mocno ekscentrycznie.
    Spróbujcie sobie wpisać np. przedział kwot od 0,98 do 1,01. Nic nie
    znajdzie, nawet jeśli są takie transakcje. Potem spróbujcie wpisać od 0 do
    2 - znajdzie. Ale zmieńcie na typ "wszystkie obciążenia" - niczego nie
    znajdzie. Oj, zaczyna mi się to wszystko nie podobać.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 3. Data: 2007-03-06 09:42:25
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > pobierana z niego. Natomiast nie przychodzi mi do głowy, za co jest
    > pobierana ta kasa z rachunku głównego. Ktoś ma pomysł?

    Dobra, wiem. DEBET. Szkoda tylko, że nie dało się tego napisać w opisie
    obciążenia. Natomiast wyszukiwarka jak nie działała, tak nie działa.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 4. Data: 2007-03-06 09:43:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Samotnik wrote:
> [...]
    > pobierana z niego. Natomiast nie przychodzi mi do głowy, za co jest
    > pobierana ta kasa z rachunku głównego. Ktoś ma pomysł?
    Obstawiam, że masz jakąś zapomnianą kartę do r-ku głównego.

    KJ

  • 5. Data: 2007-03-06 10:08:55
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > 2 - znajdzie. Ale zmieńcie na typ "wszystkie obciążenia" - niczego nie
    > znajdzie. Oj, zaczyna mi się to wszystko nie podobać.

    Bo obciążenie to nie jest 0.99 tylko -0.99. Wpisz od -1.01 do -0.98.

    Karol

  • 6. Data: 2007-03-06 10:23:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.03.2007 Karol S <k...@z...pl> napisał/a:

    > Bo obciążenie to nie jest 0.99 tylko -0.99. Wpisz od -1.01 do -0.98.

    Po prostu *genialne*. Nadaje się do nagrody imienia Klawiatury z
    Powyłamywanymi Klawiszami.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/