  • 1. Data: 2008-12-13 15:31:16
    Temat: Dziennikarze nie rozróżniają PIN i CVV2?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    http://fakty.interia.pl/swiat/news/kolejny-spektakul
    arny-przypadek-kradziezy-danych,1227848

    Kradzież danych, cóż... Ale pisać publicznie, że znajomość kodu PIN umożliwi
    ściągnięcie wszystkiego z konta, i to bez fizycznej obecności karty, to
    trochę niepoważne.

    k.

  • 2. Data: 2008-12-13 15:38:53
    Temat: Re: Dziennikarze nie rozróżniają PIN i CVV2?
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 13, 4:31 pm, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Kradzież danych, cóż... Ale pisać publicznie, że znajomość kodu PIN umożliwi
    > ściągnięcie wszystkiego z konta, i to bez fizycznej obecności karty, to
    > trochę niepoważne.

    No znając adres, numer i pin to przez internet możnaby chyba ściągnąć
    na ile ew. limit pozwala?
    Nie mam jeszcze kk, ale tak zawsze mi się wydawało

  • 3. Data: 2008-12-13 15:39:39
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    aaaaa, proszę nie czytać tego mojego powyżej - właśnie wstałem! :)