  • 1. Data: 2010-04-19 08:53:32
    Temat: Dziwne: BA - 3.5% tylko w Londynie
    Od: fatso <f...@n...com>

    Nerwy napiete jak struna bo tak dluzej nie wytrzymamy. Cos musi peknac
    jesli samoloty nie wznowia
    ruchu powietrznego w najblizszych dniach. Dlatego tez spadek dzis rano
    na londynskiej gieldzie
    jednej z najwiekszych linii w swiecie, British Airways o jedynie 3.5% to
    tyle co nic. Jesli transport lotniczy
    sie zawali to ja prorokuje nowy kryzys na gieldzie, tym razem prawdziwa
    recesje.
    Moja ulubiona stacja TV on-line rosyjskie Vesti.ru, prorokuje na bazie
    danych historycznych, ze ten
    cholerny wulkan moze dymic nawet 2 lata. No to sie Planeta Ziemia
    ochlodzi, nie tylko termicznie.

    fatso

  • 2. Data: 2010-04-19 15:51:49
    Temat: Re: Dziwne: BA - 3.5% tylko w Londynie
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Nerwy napiete jak struna bo tak dluzej nie wytrzymamy. Cos musi peknac
    > jesli samoloty nie wznowia
    > ruchu powietrznego w najblizszych dniach.

    W związku z zaistnaiła sytuacją niektóre linie, zdając sobie sprawę z tego, że
    dłuższy postój samolotów spowoduje nieodwracalne skutki finansowe, zaczęły
    testować, jak ich samoloty sprawują się w lataniu w pyle wulkanicznym.
    Holenderskie linie KLM sprawdzały Boeinga 737-800 na wysokości 10-13
    kilometrów. Lufthansa podała
    w komunikacie, że przeleciała 10 samolotami z Monachium do Frankfurtu na
    wysokości do 8 km.
    &#8222;Nie znaleźliśmy niczego niezwykłego ani podczas lotu, ani podczas pierwszego
    przeglądu na ziemi&#8221; - powiedział szef KLM Peter Hartman.

    Również niemieckie linie lotnicze Lufthansa i Air Berlin zaczynają wątpić w
    sens obowiązującego zakazu lotów.
    &#8222;Decyzja w sprawie zamknięcia obszaru powietrznego
    z powodu chmury wulkanicznej z Islandii, opiera się wyłącznie na symulacji
    komputerowej Volcanic Ash Advisory Center w Londynie - oświadczył szef Air
    Berlin, Joachim Hunold w wywiadzie dla Bild am Sonntag.

    W Niemczech nie wypuszczono nawet balonu meteorologicznego, w celu pomiaru
    zawartości pyłu wulkanicznego w powietrzu. Również niemiecka Lufthansa domaga
    się dokładnych pomiarów.

    Dodam od siebie: delegacja Królestwa Marokańskiego leciała CESSNĄ 560, tak
    nisko, że na pewien czas zniknęła z radarów ;) Prezydent Gruzji wracał z
    delegacji w USA przez Włochy. Mocno opóźniony, ale doleciał.

  • 3. Data: 2010-04-19 16:23:58
    Od: fatso <f...@n...com>

    BA - 1.4% na zamknieciu dzisiaj.
    ale: wyszedlem przed dom dzisiaj w Londynie i widze, ze wszystkie
    samochody sa
    wyraznie lekko zakurzone. Pyl jest i opada.

    fatso

  • 4. Data: 2010-04-19 17:05:28
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > BA - 1.4% na zamknieciu dzisiaj.
    > ale: wyszedlem przed dom dzisiaj w Londynie i widze, ze wszystkie
    > samochody sa
    > wyraznie lekko zakurzone. Pyl jest i opada.
    >
    > fatso

    Odkryłeś właśnie nowy wskaźnik giełdowy - pył opada (będzie go mniej w
    powietrzu), akcje rosną. Wymyśl jeszcze urządzenie do mierzenia ilości
    pyłków na samochodach i koniec finansowych zmartwień.

    kc

  • 5. Data: 2010-04-19 17:10:55
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

> [...]
    > powietrzu), akcje rosną. Wymyśl jeszcze urządzenie do mierzenia ilości
    > pyłków na samochodach i koniec finansowych zmartwień.

    Prosze bardzo: jedna szmata wystarczy do wyczyszczenia wozu =5 jednostek
    brudu

  • 6. Data: 2010-04-19 17:14:47
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message

    > Prosze bardzo: jedna szmata wystarczy do wyczyszczenia wozu =5 jednostek
    > brudu

    hekla, to jest odpowiedź

    george

  • 7. Data: 2010-04-19 19:15:13
    Od: "JarekC" <j...@c...mysite.pl>

    > Prosze bardzo: jedna szmata wystarczy do wyczyszczenia wozu =5 jednostek
    > brudu

    Hmm... index szmat zaczął rosnąć

  • 8. Data: 2010-04-19 20:13:13
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    > BA - 1.4% na zamknieciu dzisiaj.
    > ale: wyszedlem przed dom dzisiaj w Londynie i widze, ze wszystkie
    > samochody sa
    > wyraznie lekko zakurzone. Pyl jest i opada.

    Dzisiaj spedzilem sporo czasu na powietrzu i w samochodzie. Czuje, ze pyl
    mam wszedzie - we wlosach, w oczach, w zebach.
    Lotnictwo uziemione, to moze powrót do podrózy koleja, statkami.
    Czasem zamiast samolotu, wybieram pociag - kilkanascie godzin podrózy moze i
    lekko meczace, ale ma swój urok, klimat. Nie zapomne pociagu dojezdzajacego
    do dunskiego Aarchus - dzwiek szkla na korytarzu. Gdy wysiadlem na stacji
    docelowej juz wiedzialem skad ten dzwiek. W Danii nie kupi alkoholu po 20.
    Aby sie napic poza knajpa, trzeba wczesniej sie zaopatrzyc. A w Polsce, po
    podrózy, bez problemów mozna przeplukac zeby z wulkanicznego pylu piwem
    legalnie zakupionym w sklepie :)