  • 1. Data: 2004-02-28 14:24:48
    Temat: E-lukas padł?
    Od: "prodak" <w...@g...pl>

    E-lukas padł?od wczoraj nie moge sie zalogowac

  • 2. Data: 2004-02-28 14:38:28
    Temat: Re: E-lukas padł?
    Od: d...@p...onet.pl

    Próbowałem parę minut temu:

    BŁĄD WYKONAIA - 102: BŁĄD SYSTEMOWY

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-02-28 15:00:29
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Próbowałem parę minut temu:
    >
    > BŁĄD WYKONAIA - 102: BŁĄD SYSTEMOWY

    U mnie działa. Przy okazji e-bank wymusił zmianę hasła. I poszliśmy na
    kompromis - ja się zgodziłem na zmianę hasła, a e-bank zgodził się na takie
    same nowe hasło. ;-)))

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-02-28 15:12:59
    Od: d...@p...onet.pl

    ja się zgodziłem na zmianę hasła, a e-bank zgodził się na takie
    > same nowe hasło. ;-)))

    a logowałeś się już ponownie po zmianie hasła ?

  • 5. Data: 2004-02-28 15:16:53
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    > ja się zgodziłem na zmianę hasła, a e-bank zgodził się na takie
    >
    > a logowałeś się już ponownie po zmianie hasła ?

    Tak. Działa.

  • 6. Data: 2004-03-01 21:47:04
    Od: z...@p...onet.pl

    > Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Działa.

    Dziś po zalogowaniu brak możliwości wybrania z menu.

    Wyskakuje: Błąd wykonania -102: błąd systemowy

    Co jest grane???

    W jaki sposób, jak piszesz, bank wymusił zmianę hasła? Ode mnie tego ne żąda!!

  • 7. Data: 2004-03-02 19:28:01
    Od: Przemyslaw Walasek <p...@p...w.pl>

    In article <c1q8bi$dch$1@inews.gazeta.pl>, w...@g...pl says...
    > E-lukas padł?od wczoraj nie moge sie zalogowac

    Padl, nie padl... U mnie sie pokazuje:
    <lukas>
    Prace modernizacyjne e-Banku!
    Uprzejmie informujemy, że z powodu modernizacji systemu mogą dziś
    wystąpić chwilowe trudności w korzystaniu z LUKAS e-Banku.

    W razie problemów Klientów posiadających telekod, prosimy o dokonanie
    operacji telefonicznie na naszej LUKASlinii pod numerem 0801 33 00 00.
    Klientów nie posiadających telekodu, a potrzebujących pilnie dokonać
    operacji bankowych, prosimy o złożenie wizyty w placówce bankowej.

    Jednocześnie pragniemy zapewnić, że zgłoszenie problemu naszemu Doradcy
    przez telefon lub w placówce, spowoduje skorygowanie prowizji za
    operacje wykonane poza e-Bankiem. Za wszelkie utrudnienie przepraszamy.

    Aby przejść do serwisu e-bankowego kliknij tutaj.

    Nie pokazuj więcej
    </lukas>

    Wiec spokojnie, poslizgi kontrolowane (?) :)