  • 1. Data: 2010-08-13 11:07:48
    Temat: EEX lipiec, za chwile sierpien
    Od: k...@p...onet.pl

    http://www.bankier.pl/wiadomosci/print.html?article_
    id=2184793

    EKOEXPORT: Raport miesięczny za lipiec 2010
    NewConnect - komunikaty spółek, 2010-07-29 08:21

    Zarząd Eko Export S.A. przekazuje raport miesięczny za lipiec 2010.

    1. Informacje na temat tendencji i zdarzeń w otoczeniu Emitenta, które w
    ocenie Emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej
    oraz wyników finansowych Emitenta

    •Przychody w lipcu wyniosły ok. 1.602 tys. PLN, tj. ok. 401 tyś EUR (przy
    średnim kursie 1 EUR 4,006 PLN). Dla porównania w lipcu 2009 r przychody
    wynosiły ok.192 tys. PLN, to jest ok. 46,2 tys. EUR, (przy średnim kursie 1
    EUR 4,1605 PLN). Obroty osiągnięte w lipcu 2010r stanowią 833 % przychodów
    osiągniętych w analogicznym okresie 2009r i są najlepszym miesięcznym wynikiem
    w tym roku.
    •Sprzedaż odbywała się na rynki UE i USA i na potrzeby przemysłu wydobywczego
    ropy naftowej w inne regiony świata.
    •W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 7/2010 i 19/2010 ( informujących o
    planach modernizacyjnych) w miesiącu lipcu rozpoczęto składanie zapytań
    ofertowych do potencjalnych wykonawców urządzeń, podzespołów i prac
    instalacyjnych przy projekcie modernizacyjnym w ramach Regionalnego Programu
    Operacyjnego
    •Również w tym miesiącu przesłano dwie kolejne próbki przeznaczone dla
    przemysłu wydobywczego ropy naftowej do dalszych badań wytrzymałościowych w
    laboratorium za granicą
    •W dniu 19.07.2010 odbyło się spotkaniem z Partnerem z Hiszpanii. Po
    obejrzeniu zakładu produkcyjnego i zapoznaniu się z systemem kontroli jakości
    goście wyrazili uznanie dla Zarządu i potwierdzili chęć długoterminowej
    współpracy
    •W dniu 20.07.2010 po owocnych negocjacjach i wizycie w IV kwartale 2009r
    Spółka otrzymała zamówienie od koncernu ELKEM. Mamy nadzieję, że jest to
    pierwszy znaczący krok do wieloletniej współpracy z Partnerem, którego roczne
    zapotrzebowanie na mikrosferę jest jednym z największych w Europie ( Zarząd
    informował o tym raporcie bieżącym nr 61/2010 )
    •Zarząd Spółki informuje, że dostawy surowca mokrego drogą kolejową ze względu
    na przedłużające się formalności w jednym z krajów tranzytowych Europy
    Wschodniej uległy opóźnieniu o około 10 dni i surowiec do Bielska-Białej
    dotrze w pierwszym tygodniu sierpnia. Jak zapewnił nas dostawca następne
    pociągi będą już odjeżdżać planowo i od sierpnia przewidujemy rozpoczęcie
    kumulowania mokrej mikrosfery na miesiące zimowe. Również produkcja suchej
    mikrosfery będzie od tego miesiąca przebiegać wg założonego, maksymalnego
    planu.
    •Zarząd Eko Export informuje, że w miesiącu sierpniu zostały potwierdzone dwie
    niezależne od siebie wizyty w Bielsku-Białej znaczących firm z branży
    mikrosfer działających na światowych rynkach. Tematem obu tych spotkań ma być
    szeroko rozumiana, wieloletnia współpraca na wszystkich możliwych
    płaszczyznach akceptowanych przez EKO

  • 2. Data: 2010-08-13 11:25:35
    Temat: Re: EEX lipiec, za chwile sierpien
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Myślisz, że raport (16.08) za II kw. znacząco zmieni kurs akcji?
    EM

  • 3. Data: 2010-08-13 11:30:50
    Od: k...@p...onet.pl

    > Myślisz, że raport (16.08) za II kw. znacząco zmieni kurs akcji?
    > --
    > Pozdrawiam
    > EM

    nie nie nie , BO SPOLKA JUZ SZORUJE PO DNIE A RAPORT W SKROCIE JEST DO ...UPY.

    Tylko, ze nie ma gdzie juz spadac....3,80 moze 3,70 to minimum...a szansa za 2
    tygodnie miec akcje ponad 5 zlotych to malo??...za DWA TYGODNIE!!!

    Ale to co wazne to fakt, ze jest juz za nami lipiec br z cudownymi wynikami,
    jestesmy w trakcje sierpnia jeszcze lepszego-praca na 3 zmiany i szalenstwo
    dostaw i eksportu, co widze z okna.

    Zatem pierwsze dni wrzesnia to szokwe "dla rr czy www" widly - ale jak ktoś
    nie chce mieć akcji - a trudno wejsc w wieksza ilosc bo male obroty..to wolna
    droga--wielu czekalo 4-5 miesiecy i teraz nie moga poczekac 2 tygodni??-
    SMIESZNE

    kroovka

  • 4. Data: 2010-08-13 11:39:01
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > wolna
    > droga--wielu czekalo 4-5 miesiecy i teraz nie moga poczekac 2 tygodni??-

    No tak, z raportu z lipca wynikają dopiero super zyski, a to przecież już 3
    kw.
    Czyli czekamy na raport z sierpnia, potem z 3 kw.
    --
    Pozdr
    EM

  • 5. Data: 2010-08-13 12:15:33
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Tylko, ze nie ma gdzie juz spadac....3,80 moze 3,70 to minimum...a szansa
    > za 2 tygodnie miec akcje ponad 5 zlotych to malo??...za DWA TYGODNIE!!!

    Pewnie masz racje. Ale mam wrażenie, że giełda tak nie działa. Jakiś czas
    temu zapakowałem się w akcje ZAKUPY.COM, bo według mnie spółka ta jest
    niedowartościowana. No i bujała się tak przy tych 40 groszach, aż nagle
    wypaliła do 50. Za chwilę spadła. Potem znowu się bujała i nagle wypaliła do
    ponad 60 groszy. I znów sobie spada. W sumie nie wiadomo dlaczego. Nie było
    żadnych wyników nic. Na spółkach NC IMHO to wszystko są rzeczy
    nieprzewidywalne, a do raportów trzeba podchodzić z dużym przymrużeniem oka.

  • 6. Data: 2010-08-13 18:16:24
    Od: k...@p...onet.pl

    .....Na spółkach NC IMHO to wszystko są rzeczy
    > nieprzewidywalne, a do raportów trzeba podchodzić z dużym przymrużeniem oka.

    -------------------------------

    Każdy ma swoja opinię, u nas Każdy jest lekarzem i budowlańcem.

    Z mieszania w szklance pustej wiecej nie przybedzie: tak było w EEX w styczen
    marzec i teraz BYŁO kwiecień-czerwiec. Czy li I i II kwartał.

    Troche fatygi ( nie myslić z tym POlitykiem:)) i można zobaczyć w informacjach
    ze spolki EEX przychodzy za te miesiace i skonfrontować z zyskiem netto. Jak
    na dloni widac ze wynik za II kwartał musi "być do dupy"...jeśli ktos szuka
    duzych zysków. Zatem dzisiaj sporo sobie nakupilismy darmowych akcji, bo
    jeszcze tylko w pon czy wtorek będza nadal takie tanie EEX, bo "oczywista
    oczywistość" da marny wynik netto, co nie oznacza wcale straty.

    III kwartał zapowiadali na Walnym ze bedzizie dopiero Swioetny i takimn juz
    byl plus 800% wzrostu był lipiec....teraz sierpień da dopiero popalić. Ale kto
    by czekal jeszcze 2 tygodnie-lepiej wywalic trupa za 3,80 do 3,90 zl zamiast
    nawet we wrzesniu po 5,50...śmieszne-tak...smieszne.

    Mam juz akcji EEX po dziurki w nosie, jeszcze podtopie sie w e wtorek bo
    strach po II kwartale, że nie ma zyskow może da 3,70??? Może tak, może nie...

    Acha, miałem byc cicho ale może kogoś przestraszę, muszę dobrać coś tanio do
    wtorku.

    Powiedzieć cos wesołego o moich wizjach o EEX na koniec 2011 roku??

    EkoExport bedzie kosztował ponad 18 złotych.

    Tak się tym ucieszyłem, ze to wydukałem, ze ide na piwo. Tez za zdrowie rr www
    i innych drobnych spekulantów i duzych spekulantów i wielkich biznesmenów ( Ci
    maja kłopoty z numerem buta..hehe).

    kroovka

  • 7. Data: 2010-08-17 06:17:46
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > nie nie nie , BO SPOLKA JUZ SZORUJE PO DNIE A RAPORT W SKROCIE JEST DO
    > ...UPY.

    Czy mogę prosić o jakiś komentarz do raportu.
    Chyba jednak nie jest zły :)
    EM

  • 8. Data: 2010-08-17 15:46:38
    Od: k...@p...onet.pl

    > Czy mogę prosić o jakiś komentarz do raportu.
    > Chyba jednak nie jest zły :)
    > --
    > Pozdrawiam
    > EM

    Kurs eex przypomina naciagnietą kusze.
    to lepsze niz nabijania na pal - spytajcie Daniela.

    kroovka , szkoda, że nie ..daniel :-)

    Już mi kozacy nie straszni, juz mi ruskie nie straszne ani niosacy pokój
    Johnowie. Bielsko stolicą mikrosfery i TYLE..

    Nie pytaj wiecej nikogo o interpretacje-sam pomyśl czemu jada do Bielska
    Amerykanie, Norwegowie, Niemcy, Ruskie, Chinczycy - Ukraincy i Wszystkich ropa
    zalewa , ze nie moga mieć wyłączności.

    Taki to biznes, ze ja mam a oni nie mają hehe hehe. Kroovka u płota.

    Moje siano moja sfera moje mikro i makro i giga i spora kasa, czy CASA ???

    Nic już nie obiecuję nic nie polecam. Bede dublować swoje wyniki corocznie ale
    to juz moja bajka.