  • 1. Data: 2002-07-10 13:30:26
    Temat: EURO czy DM do Chorwacji troche [OT]
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Mam takie jedno pytanie jak w temacie. Do roku temu szablonowa waluta w
    Corwacij byla marka niemiecka. Od wprowadzenia EURO w Niemczech juz nie
    uswiadczysz na kazdym kroku tej waluty. Czy ma przez to rozumiec, ze w
    przypadku brania gotowki do Chorwacji mam wziac EURO? Ma ktos doswiadczenie
    w tej sprawie? O kartach nie wspominam bo to akurat nie problem.
    Pozdrawiam
    Wall

  • 2. Data: 2002-07-10 13:34:20
    Temat: Re: EURO czy DM do Chorwacji troche [OT]
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Euro, Euro

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-07-10 13:36:14
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    OK dzięki za info!
    Pozdrawiam
    Wall

  • 4. Data: 2002-07-10 13:36:23
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

  • 5. Data: 2002-07-10 13:39:27
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > OK dzięki za info!

    Pozdrów ode mnie morze i Chorwację :-))) Jak ja Ci zazdroszcze !!

  • 6. Data: 2002-07-10 13:58:50
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Pozdrów ode mnie morze i Chorwację :-))) Jak ja Ci zazdroszcze !!

    Ja sobie nie po ostanich kursach walut. Rozmawialem z dealerami bankowymi
    wczoraj i dzis. To co sie dzieje na miedzybanku do tragedia. Takze arykuly
    na pl.biznes nie oddaja tego jak to zamieszala sie sytuacja na rynku z
    wiadomych powodow. Mam tylko nadzieje, ze sie w ciagu miesiaca sytuacja
    uspokoi bo to dopiero dwa dni paniki. Niestety niczego nie mozna byc pewnym
    za wyjatkiem maksymy: "pieniadz zarobiony dzis jest wart wiecej niz pieniadz
    zarobiony jutro"
    Pozdrawiam i przekaze pozdrowienia
    Wall

  • 7. Data: 2002-07-10 14:09:45
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]
    pewnym
    > za wyjatkiem maksymy: "pieniadz zarobiony dzis jest wart wiecej niz

    Wiesz ..mimo wszystko Ci zazdroszczę .. co prawda ja spędziłam tam urocze
    wakacje w tym roku po kursie Euro 3,62 PLN.... No teraz wszystko wyszłoby
    deko drożej .. To prawda. Vivat Kołodko .....:-(((

  • 8. Data: 2002-07-10 16:24:18
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "Wall" <w...@i...pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > Od wprowadzenia EURO w Niemczech juz
    > nie uswiadczysz na kazdym kroku tej waluty.
    No właœnie, skšd Ty weŸmiesz dojczmarki, i co oni z nimi zrobiš?
    Kumpel stamtšd mówił, że na przełomie roków się wszyscy przedolarowali, ale
    u mnie w maju gospodarze nic na oczy nie chcieli oglšdać tylko eurosy. Z
    kantoru. Kuna@bankomat fuj. Ktoœ wie dlaczego? Same nie mogš wymieniać? Czy
    po prostu fobia jak u nas kiedyœ?

    Alf/red/ też po wakacjach przy jakichœ 3.6zł/€

  • 9. Data: 2002-07-10 20:13:02
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    > Tak - zdecydowanie Euro - ceny w knajpach przemalowali z DM na Euro

    A mam takie pytanie: czy zamiana euro na kuny na miejscu, albo wogole,
    czerpanie kun z bankomatow, to dobry pomysl czy jednak nie bardzo?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-07-11 06:46:45
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A mam takie pytanie: czy zamiana euro na kuny na miejscu, albo wogole,
    > czerpanie kun z bankomatow, to dobry pomysl czy jednak nie bardzo?

    W maju w kantorze w Chorwacji za 1 EUR płacili cos ok.7,11 bądź 7,14 Kuny
    (sorki - ale pomimo pamięci do cyferek mi się ta wartość deko zatarła :-))
    Wtedy w Polsce 1 EUR kupiłam po 3,62 zł. Biorąc pod uwagę że 2 kuny to w
    przybliżeniu 1 zł - nie ma bólu przy wymianie w kantorze. W tym roku nie
    wybierałam kasy z bankomatu .. bo wzięłam ze soba za dużo Euro .. Ale rok
    temu nie omieszkałam tego zrobić - i powiem szczerze że nie pamiętam
    przelicznika - ale wyciąg z banku nie przyprawił mnie o dreszcze -
    przelicznik był zupełnie normalny .. i nie zdarli ze mnie skóry :-))