  • 1. Data: 2008-11-10 16:43:56
    Temat: EURO znowu w góre
    Od: "Stachu S." <s...@g...pl>

    Przepraszam, czy coś się dzieje?
    Co jest/może być powodem dzisiejszego wzrostu ceny euro (innych walut pewnie
    też)?
    Poznań było po południu 3.590, a jest już 3.606.
    To duży skok względem zeszłego tygodnia.
    Znowu będą wahania, piki do 3.96?

    Stachu S.

  • 2. Data: 2008-11-10 17:20:14
    Temat: Re: EURO znowu w góre
    Od: "Stachu S." <s...@o...pl>

    > Przepraszam, czy coś się dzieje?
    > Co jest/może być powodem dzisiejszego wzrostu ceny euro
    > Poznań było po południu 3.590, a jest już 3.606.
    > To duży skok względem zeszłego tygodnia.

    Czy któryś z naszych genialnych polityków coś powiedział?

    USD 2.820 2.930
    EUR 3.606 3.730
    CHF 2.400 2.470
    GBP 4.408 4.560

    http://www.kantor-gold.pl/ lub http://www.kantorcorner.pl/

    Stachu S.

  • 3. Data: 2008-11-10 21:23:54
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Stachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy któryś z naszych genialnych polityków coś powiedział?
    > EUR 3.606

    ta, ktoś z pisu coś mówił o baracku, który oba ma.

  • 4. Data: 2008-11-11 11:19:16
    Od: jasio <s...@k...pl>

    Nie czytasz wiadomosci ze swiata?

  • 5. Data: 2008-11-11 12:22:28
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "jasio" <s...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nie czytasz wiadomosci ze swiata?

    odpowiedz normalnie - _jeśli_ znasz odpowiedź na jego pytanie.

  • 6. Data: 2008-11-12 13:56:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Końrad N.S." gfbtbb$23d3$...@o...icpnet.pl

    > odpowiedz normalnie - _jeśli_ znasz odpowiedź na jego pytanie.

    ,,A ja Wam mówię, i kto chce -- niech wątpi, że'' złotówka
    już nie umocni się. :) Będzie spadała (nie licząc chwilowych
    i nieistotnych jej wzlotów) do samego końca swego istnienia...
    Inna sprawa, że mam powód do radości -- prawdopodobnie nie
    umrę z głodu tylko dlatego, że skończą się mi złotówki, ale
    dopiero ;) wówczas, gdy skończą się mi euro... ;)

    Jeśli ktoś dziś chce oszczędzać ,,długofalowo'' nie będzie już
    lokował w złotówce (jakby nie patrzeć -- niepewnej poza tym,
    że jej żywot się kończy) ale właśnie w euro, jako że euro (nie
    złotówka) będzie tu obowiązywał wtedy, gdy przyjdzie czas na
    wydawanie tychże oszczędności... A długość tej fali (; lambda? ;)
    będzie stale malała, co ciągnąć będzie za sobą stały spadek
    wartości złotówki...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2008-11-12 17:52:55
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 10 Nov 2008 22:23:54 +0100, Końrad N.S. napisał(a):

    > Użytkownik "Stachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ta, ktoś z pisu coś mówił o baracku, który oba ma.

    Nie, to minister Sikorski opowiadał o polskich korzeniach Obamy

    T.

  • 8. Data: 2008-11-13 06:31:32
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Stachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości