  • 1. Data: 2009-05-01 10:34:01
    Temat: EUROBANK on-line zaliczył pad?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Dzisiaj od 11-tej nie mogę się zalogować do eurobanku. Na przemian albo mam
    błąd 500, albo komunikat o aktualizacji, a najczęściej po wpisaniu w
    pojawiający się ekran logowania loginu, hasła i kodu z tokena, system
    oczekuje dobre 2 minuty, po czym wywala komunikat o błędnym haśle. Macie to
    samo, czy tylko mnie dopadły te objawy? Już kilka haseł z tokena zużyłem...
    ciekawe czy się nie rozsynchronizuje.

  • 2. Data: 2009-05-01 11:22:15
    Temat: Re: EUROBANK on-line zaliczył pad?
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> napisał(a):

> [...]
    > samo, czy tylko mnie dopadły te objawy? Już kilka haseł z tokena zużyłem...

    Mam podobne problemy. Najwidocznie EB leży i kwiczy. ;)