  • 1. Data: 2004-11-23 12:24:15
    Temat: EXPANDER - macie jakies doswiadczenia z ta firma w kontekscie kredytu na mieszkanie ?
    Od: "Fibre Optic" <f...@g...pl>

    jak w temacie, za kazda informacjie z gory dzieki,

    - Tomek -

  • 2. Data: 2004-11-23 12:29:09
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-11-23 13:24, Użytkownik Fibre Optic napisał:
    > jak w temacie, za kazda informacjie z gory dzieki,
    >
    > - Tomek -

    A co Cie konkretnie interesuje ? Bo tak ogolnie to jak najbardziej
    pozytywne..

  • 3. Data: 2004-11-23 12:56:40
    Od: "Fibre Optic" <f...@g...pl>

    "Dudus" <t...@w...plUSUN> wrote in message
    > Dnia 2004-11-23 13:24, Użytkownik Fibre Optic napisał:
    > A co Cie konkretnie interesuje ? Bo tak ogolnie to jak najbardziej
    > pozytywne..

    Czy warto z nich skorzystac ? Jakie pobieraja oplaty, ile to kosztuje ?

    pozdr,
    Fo

  • 4. Data: 2004-11-23 13:10:54
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-11-23 13:56, Użytkownik Fibre Optic napisał:
    > "Dudus" <t...@w...plUSUN> wrote in message
    >
    > Czy warto z nich skorzystac ?

    Jesli nie masz czasu albo Ci sie nie chce chodzic po bankach to w
    Expanderze masz przeglad w zasadzie wszystkich bankow..
    Pojawiasz sie w banku tylko podpisac kredyt.. wszelkie wczesniejsze
    sprawy zalatwiasz w expanderze i w zasadzie sprowadza sie to do jednego
    spotkania..
    Ja polecam.. Chcialem sam kredyt zalatwic i przejechalem sie (mimo
    ostrzezen doradcy).. a przez EXP wszystko sie udalo..

    > Jakie pobieraja oplaty, ile to kosztuje ?

    0 zl (slownie: zero :-) a tak na powaznie z bankiem sie rozliczaja,
    klient nie ponosi zadnych kosztów.. zaplacisz tyle samo ile bys zaplacil
    zalatwiajac kredyt bezposrednio w banku a czesto sa dodatkowe promocje.

    Pozdr Dudus

  • 5. Data: 2004-11-23 13:41:03
    Od: "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl>

    Wczoraj odwiedziłem oddział Expandera. Z założenia po lekturach niusów na
    grupie podchodzę do ich porad nieufnie. Ale może niepotrzebnie.
    Opłaty? 100zł kaucji. Jeśli w ciągu 3 miesięcy podpiszesz z bankiem umowę za
    pośrednictwem Expandera, to kaucję oddają.

    Przy moich warynkach startowych wyszło, że najtańszy jest kredyt w mBanku.
    Próbowałem to potwierdzić albo obalić w innym wątku, ale bez odzewu :-(

    Wojtek Pałasz (Laszpa)
    Gdańsk

  • 6. Data: 2004-11-23 14:20:24
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-11-23 14:41, Użytkownik Wojciech Pałasz napisał:
> [...]
    > Opłaty? 100zł kaucji. Jeśli w ciągu 3 miesięcy podpiszesz z bankiem umowę za
    > pośrednictwem Expandera, to kaucję oddają.

    W takich sprawach jak kredyt mieszkaniowy to chyba trzeba do wszystkich
    byc nieufnym..
    A co do kaucji to to jest teoria.. tez o tym na poczatku uslyszalem i na
    tym sie skonczylo.. mimo ze kredyt podpisalem po ponad pol roku.. Ale
    moze to takze od oddzialu zalezec.

  • 7. Data: 2004-11-23 14:58:12
    Od: "Wojciech Pałasz" <w...@p...onet.pl>

    > W takich sprawach jak kredyt mieszkaniowy to chyba trzeba do wszystkich
    > byc nieufnym..

    Mądra uwaga. Zgadzam się, masz rację.

    > A co do kaucji to to jest teoria.. tez o tym na poczatku uslyszalem i na
    > tym sie skonczylo.. mimo ze kredyt podpisalem po ponad pol roku.. Ale moze
    > to takze od oddzialu zalezec.

    Faktycznie powiedziano mi, jakby wszystko miało się przedłużyć powyżej 3
    miesięcy, to też nie powinno być problemu z oddaniem kasy.

    Wojtek Pałasz (Laszpa)
    Gdańsk