  • 1. Data: 2009-05-11 06:27:25
    Temat: EasyPay - start za tydzien
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Ciekawe czy usluga stanie sie bardziej popularta niz mPay. Ma byc dostepna
    we wszystkich sieciach dla klientow Millennium, mBanku, BZ WBK, ING Bank
    Śląski, Citi Handlowego, Inteligo oraz Lukasa...
    http://www.easypay.pl/easypay.php
    http://www.pb.pl/2/a/2009/05/11/Megakoalicja_w_m_-_p
    latnosciach

    MK

  • 2. Data: 2009-05-11 06:36:05
    Temat: Re: EasyPay - start za tydzien
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 11 Maj, 08:27, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Śląski, Citi Handlowego, Inteligo oraz
    Lukasa...http://www.easypay.pl/easypay.phphttp://www
    .pb.pl/2/a/2009/05/11/Megakoalicja_w_m_-_platnosciac

    Pisza tylko o podpieciu uslugi do kart debetowych. Nie place nimi..

  • 3. Data: 2009-05-11 06:36:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 11 May 2009 08:27:25 +0200, MK napisał(a):

    > Ciekawe czy usluga stanie sie bardziej popularta niz mPay. Ma byc
    > dostepna we wszystkich sieciach dla klientow Millennium, mBanku, BZ
    > WBK, ING Bank Śląski, Citi Handlowego, Inteligo oraz Lukasa...

    Już wietrzę jeden problem. Jest ktoś, kto uważa, że wszystko z Easy...
    jego jest.
    Co nie zmienia faktu, że w OHIM są 2 znaki EasyPay i żaden tego nie jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-05-11 06:57:25
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-05-11 08:36, k...@w...pl pisze:
    Lukasa...http://www.easypay.pl/easypay.phphttp://www
    .pb.pl/2/a/2009/05/11/Megakoalicja_w_m_-_platnosciac

    > Pisza tylko o podpieciu uslugi do kart debetowych. Nie place nimi..

    Z czego wnosisz?
    Doszukałem się tylko "kart płatniczych", a to może oznaczać każdą kartę!

    Swoją drogą wygląda to ciekawie, mogłoby zastąpić wszystkie sposoby
    płacenia zdalnego. Wróżę szybki rozwój, bo zwiększa się bezpieczeństwo
    banków...

    ~|_.

  • 5. Data: 2009-05-11 07:10:59
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    ~|_ukasz wrote:

> [...]
    >
    > Swoją drogą wygląda to ciekawie, mogłoby zastąpić wszystkie sposoby
    > płacenia zdalnego. Wróżę szybki rozwój, bo zwiększa się bezpieczeństwo

    E tam, a czym to się funkcjonalnie różni od chipowych kart MC lub Visa?

    Jedyną różnicą, jaką widzę, jest lokalne centrum rozliczeniowe. Projekt
    wyeliminowania "obcych" organizacji już był naście lat temu - nazywał
    się Polcard i poległ. Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio widziałem
    kartę Polcardu...

    Choć z drugiej strony takie niemieckie EG ma się dobrze... ale to pewnie
    dlatego, że oni wydają karty 2-systemowe (łączone z Maestro), a więc
    działające praktycznie wszędzie.

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2009-05-11 08:17:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:gu8j23$fjr$1@inews.gazeta.pl

    > Choć z drugiej strony takie niemieckie EG ma się dobrze...

    Ma się dobrze u nich, u nas mimo że karta jest jakoby dwu systemowa Niemcy
    mogą i mają problemy z dokonywaniem za ich pośrednictwem transakcji.

    > ale to pewnie
    > dlatego, że oni wydają karty 2-systemowe (łączone z Maestro), a więc
    > działające praktycznie wszędzie.

    Najśmieszniejsze jest to, że jak w DE masz ich EC połączone z Maestro to się
    fajnie płaci, są jednak takie sklepy ze kartą Maestro z po za terenu Niemiec
    nie zapłacisz...
    Niestety pod względem kart płatniczych u Naszych sąsiadów jest bieda :)

  • 7. Data: 2009-05-11 08:18:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

> [...]

    > wyeliminowania "obcych" organizacji już był naście lat temu - nazywał
    > się Polcard i poległ. Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio widziałem

    Poległa idea dla której został stworzony. Polcard cały czas jest obecny na
    rynku tyle, że pełni na nim już inną funkcję niż wtedy kiedy na nim się
    pojawił.

  • 8. Data: 2009-05-11 08:39:42
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Poległa idea dla której został stworzony.

    A ta idea się czymś różni od idei tych kart EasyPay?

    > Polcard cały czas jest obecny na
    > rynku tyle, że pełni na nim już inną funkcję niż wtedy kiedy na nim się
    > pojawił.

    Pełni tą samą - od początku zajmował się rozliczaniem kart, tyle tylko
    że jeszcze dodatkowo wydawał własne.

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-05-18 06:15:34
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > Ciekawe czy usluga stanie sie bardziej popularta niz mPay.

    No i co?
    Wystartowało?
    Mógłby mi ktoś wytłumaczyć Po CO mam toto stosować?
    Przychodzę do sprzedawcy. Zgodnie z opisem ja muszę posiadać kartę (choć nie
    przy sobie), on musi mieć POS (i to nie "zwykły")
    To dlaczego miałbym sięgać prawą ręką do lewego ucha i płacić telefonem
    zamiast tą kartą?
    W mPayu mozna wcale nie mieć karty, mozna konto zasilać przelewem albo wręcz
    wpłatą gotówkową, a tu? Jest jakaś korzyść?

  • 10. Data: 2009-05-18 06:17:53
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    No i jeszcze jedno pytanie:
    Jak w tym systemie wyglądają płatnosci bez udziału żywego sprzedawcy -
    parking, bilet komunikacji miejskiej, automat z colą...?

    Sławek