  • 1. Data: 2011-03-16 21:22:05
    Temat: Echhh.. AUDJPY
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Ech... moja ulubiona para walutowa AUDJPY poszła właśnie w dupę.

    Takie życie z longiem, którego będę kisił przez najbliższe pół roku.

    Mimo wszystko trzymam kciuki za przyjaciół Japończyków, żeby im się
    udało z tą atomówką.

    J.

  • 2. Data: 2011-03-16 22:02:58
    Temat: Re: Echhh.. AUDJPY
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    W dniu 2011-03-16 22:22, Joachim pisze:

> [...]
    >
    > Takie życie z longiem, którego będę kisił przez najbliższe pół roku.
    >
    > Mimo wszystko trzymam kciuki za przyjaciół Japończyków, żeby im się

    Doprawdy, fascynujący wieczór

    J.

  • 3. Data: 2011-03-17 11:11:05
    Od: kigam <p...@g...com>

    Dnia 16-03-2011 o 23:02:58 Joachim <j...@o...pl> napisał(a):

    > Doprawdy, fascynujący wieczór
    >
    > J.

    Trudno uwierzyć, że ktoś się kopie z takim trendem bez stopa.

  • 4. Data: 2011-03-17 18:13:05
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Trudno uwierzyć, że ktoś się kopie z takim trendem bez stopa.

    Dzięki, za radę.

    J.