  • 1. Data: 2008-07-14 20:41:48
    Temat: Egzotyczne Citi...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Najczesciej dokonywate transakcje walutowe Polakow (osob fizycznych) sa
    chyba w walutach USD, EUR, GBP, CHF. Citi zaczyna udostepniac klientom
    mozliwosc dokonywania rozliczen w juanach. Bardzo ciekawe, bo wydawalo mi
    sie, ze chinskie firmy rozliczaja sie razej w USD, EUR czy AUD. No, ale moze
    jest zapotrzebowanie na tego typu usluge. Oby nie skonczylo sie tak jak w
    LOTem, gdy uruchomione polaczenia z Chinami utrzymaly sie o ile dobrze
    pamietam tylko nieco ponad miesiac.

    MK

  • 2. Data: 2008-07-15 15:12:39
    Temat: Re: Egzotyczne Citi...
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > tak jak w LOTem, gdy uruchomione polaczenia z Chinami utrzymaly sie o
    > ile dobrze pamietam tylko nieco ponad miesiac.

    A pomyslales o firmach jednoosobowych? ;)

  • 3. Data: 2008-07-15 17:20:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:487cbe68@news.home.net.pl...

    > A pomyslales o firmach jednoosobowych? ;)

    I sadzisz, ze platnosci eksportowe (dla Chin) sa w juanach? Nie znam tego
    rynku, ale mam wrazenie, ze wola te najpopularniejsze na swiecie waluty.

    MK

  • 4. Data: 2008-07-15 21:19:14
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > I sadzisz, ze platnosci eksportowe (dla Chin) sa w juanach? Nie znam tego
    > rynku, ale mam wrazenie, ze wola te najpopularniejsze na swiecie waluty.
    >
    > MK

    ja im zawsze place w eur lub usd...ale preferuja usd, ceny wyrazone w
    juanach jeszcze mi sie nie trafily

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-07-16 04:21:29
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ja im zawsze place w eur lub usd...ale preferuja usd, ceny wyrazone w
    > juanach jeszcze mi sie nie trafily

    Juan w zasadzie nie występuje w handlu międzynarodowym jak do tej pory.

    marekz