  • 1. Data: 2010-05-31 12:54:14
    Temat: Ekoexport: nabywanie praw poboru i notowania PP
    Od: k...@p...onet.pl

    Spolka wrocila do punktu wyjscia kierowana zleceniami spekulacyjnymi przez
    paru graczy wiedzacych (a moze cos wiecej) o rozgrywace amerykanie - emiraty i
    ropa a Omya od weglanu wapnia, chcaca rozdawac karty na swiecie teraz
    przejmujac europejski rynek ( w tym juz przejela skandynawie a'le boi sie
    amerykanow i ich potencjalu.

    Kilkumilionowe zyski spolki EEX najlatwiej ocenic w skali poltora roku, w tym
    polowe juz na gieldzie warszawskiej po NC przedszkolu. Zyski nie moga byc
    mniejsze niz okolo 5 mln zlotych -niezaleznie od smiechu jaki to moze
    wywolywac, jesli ktos widzi tylko miesiac czy dwa miesiace do przodu.

    Zatem Ekoexport bedzie w portfelach liczonych na koniec 2010 roku ale tez juz
    wiadomo mi , ze w 2011 roku.

    Czy warto tak planowac - dla mnie tak! wycofujac forse z funduszy, ktore tak
    marnie dbaja o nasze srodki na rozne cele i tzw:

    "ZYCIE po kasie z Funduszy" za jakies nascie lat czy inaczej... Jak pojda do
    kasy zbiorcej to zjedza juz do zera ja obecni emeryci....

    Jesli ktos chce miec dobnra lokate, ale nie na dziesiatki milionow-bo cala
    spolka trudno by byla wiecej nwarta niz ponad 100 mln zl, z dzisiajszej
    perspektywy, to powaznie polecam. Kiedys taka okazja byly akcje i PP Alchemii-
    teraz bedzie powtorka.
    Ona wlasnie sie zaczyna od momentu jak pojawia sie PrawaPoboru (a mialo juz
    nie byc pobotu do wojska-a'propo:-) Eko Exportu

    kroovka $

  • 2. Data: 2010-05-31 12:55:49
    Od: k...@p...onet.pl

    Przepraszam, ze o tym pisze na tym forum, wiem, ze zmienil sie jego profil,
    ale czynie to z przyzwycajenia.

    kroovka z pola