-
1. Data: 2007-06-08 16:45:47
Temat: Ekspresowe telefony z Mille
Od: "Znacznik" <z...@T...pl>
Witam,
Jakiś czas temu złożyłem wniosek o przeniesienie KK do Mille. Na drugi dzień
tel. że wstępnie przyznano limit i donieść wyciągi do oddziału. Tego samego
dnia wyciąg doniesione. I tu coś fajnego. Trzeciego dnia tel 10 rano, 2
sygnały i koniec - nie zdążyłem odebrac, coś czułem że to Mille. godzina
12.30 następny tel. a ja na spotkaniu, 2 sygnały i koniec (i tak niemogłem
odebrać). Dobra, zadzwonią poźniej. Czekam jeden dzień, drugi i z ciekawości
zadzwoniłem sam do nich. I okazało się że po 2 telefonach wniosek został
zamknięty i już. I jak chcę to mogę złożyć następny wniosek i znowu jechać z
wyciągami do oddziału. Nie dość że dzwonią po 2 sygnału, w gdzodzinach pracy
to po 2 telefonach wniosek zamknięty. No gratuluję im podejścia do klienta.
Pozdrawiam,
Znacznik.
-
2. Data: 2007-06-08 17:15:35
Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Znacznik napisał(a):
> Jakiś czas temu złożyłem wniosek o przeniesienie KK do Mille. Na drugi
> dzień tel. że wstępnie przyznano limit i donieść wyciągi do oddziału.
A z ciekawości - ten wniosek jak był składany? W sensie - jakim "kanałem"?
-
3. Data: 2007-06-08 17:18:13
Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Od: "Znacznik" <z...@T...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał w wiadomości
> A z ciekawości - ten wniosek jak był składany? W sensie - jakim "kanałem"?
Internet. A to ma jakieś znaczenie?
-
4. Data: 2007-06-08 17:24:10
Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Znacznik napisał(a):
>> A z ciekawości - ten wniosek jak był składany? W sensie - jakim
>> "kanałem"?
>
> Internet. A to ma jakieś znaczenie?
Nie :-) Po prostu byłem ciekaw czy ten wniosek internetowy pozwala na
zawnioskowanie o *przeniesienie* innej KK do Mille.
Chodzi o obowiązkowe pytanie o zarobki etc. - jeżeli wniosek o
przeniesienie KK złożysz w oddziale, to w ogóle nikt o to nie pyta. Tu
to pytanie jest pierwsze i obowiązkowe - dlatego zawsze myślałem, że ten
wniosek nie obejmuje przeniesienia KK z innego banku...
-
5. Data: 2007-06-08 17:34:58
Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Od: "Znacznik" <z...@T...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" napisał w wiadomości
> Chodzi o obowiązkowe pytanie o zarobki etc. - jeżeli wniosek o
> przeniesienie KK złożysz w oddziale, to w ogóle nikt o to nie pyta. Tu to
> pytanie jest pierwsze i obowiązkowe - dlatego zawsze myślałem, że ten
> wniosek nie obejmuje przeniesienia KK z innego banku...
No we wniosku pytaniania nie było. Było przed wnioskiem. Tz. podaj liczbę
kart i dochód. I poźniej pojawiło się że można złożyć wniosek i przycisk
złóż wniosek. W samym wniosku jest do zaznaczenia przeniesienie karty i już
o nic więcej nie pytają. Złożyłem następny wniosek ale skoro i tak będę
musiał iść do oddziału to może szybciej będzie tam aplikować o kartę bo
kiedyś od ręki pamiętam dali mi umowę do podpisania.
-
6. Data: 2007-06-08 17:46:22
Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Znacznik napisał(a):
> No we wniosku pytaniania nie było. Było przed wnioskiem. Tz. podaj
> liczbę kart i dochód. I poźniej pojawiło się że można złożyć wniosek i
> przycisk złóż wniosek. W samym wniosku jest do zaznaczenia przeniesienie
> karty i już o nic więcej nie pytają.
Uprzejmie dziękuję za wyjaśnienie. :-)
-
7. Data: 2007-06-11 09:50:09
Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
On 8 Cze, 18:45, "Znacznik" <z...@T...pl> wrote:
> Witam,
>
> Jakiś czas temu złożyłem wniosek o przeniesienie KK do Mille. Na drugi dzień
> tel. że wstępnie przyznano limit i donieść wyciągi do oddziału. Tego samego
> dnia wyciąg doniesione. I tu coś fajnego. Trzeciego dnia tel 10 rano, 2
> sygnały i koniec - nie zdążyłem odebrac, coś czułem że to Mille. godzina
> 12.30 następny tel. a ja na spotkaniu, 2 sygnały i koniec (i tak niemogłem
> odebrać). Dobra, zadzwonią poźniej. Czekam jeden dzień, drugi i z ciekawości
> zadzwoniłem sam do nich. I okazało się że po 2 telefonach wniosek został
> zamknięty i już. I jak chcę to mogę złożyć następny wniosek i znowu jechać z
> wyciągami do oddziału. Nie dość że dzwonią po 2 sygnału, w gdzodzinach pracy
> to po 2 telefonach wniosek zamknięty. No gratuluję im podejścia do klienta.
>
> Pozdrawiam,
> Znacznik.
Reklamuj na infolinii. Trochę to potrwa, ale będą oddzwaniać.
Podejrzewam, że brakuje im wyciągów skoro telefonowali. Mille ma taką
regułę, o której wcześniej klientom nie mówią. Chodzi niby o 3
wyciągi z przenoszonych kart, a tak naprawdę chcą poznać historię z 3
miesięcy, więc będziesz musiał najprawdopodobniej donieść jeden wyciąg
dodatkowo. Ja przez to samo przechodziłem, ale ostatecznie po 2
miesiącach batalii dostałem kartę.
-
8. Data: 2007-06-11 12:40:31
Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Od: "Znacznik" <z...@T...pl>
Użytkownik krzysztof_krawczyk napisał w wiadomości:
>Reklamuj na infolinii. Trochę to potrwa, ale będą oddzwaniać.
Próbowałem, nie ma takiej możliwości i kazali złożyć wniosek jeszcze raz.
Złożylem i narazie cisza.
>Podejrzewam, że brakuje im wyciągów skoro telefonowali.
Wyciągi były ok, a telenofowali aby umówić na kontakt z kurierem, tyle się
dowiedziałem.
Pozdrawiam.
-
9. Data: 2007-06-12 10:25:50
Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Od: "Znacznik" <z...@T...pl>
Jednak zadzwonili i okazało się że nawet nie muszę powtórnie nieść papierów.
Czekam na kuriera z umową. Wniosek taki że w systemie mają porządek bo
znaleźli wyciągi i decyzję z poprzedniego wniosku.
Pozdrawiam.
-
10. Data: 2007-06-12 11:18:44
Temat: Re: Ekspresowe telefony z Mille
Od: mvoicem <m...@g...com>
Dnia Tue, 12 Jun 2007 12:25:50 +0200, Znacznik napisał(a):
> Jednak zadzwonili i okazało się że nawet nie muszę powtórnie nieść
> papierów. Czekam na kuriera z umową. Wniosek taki że w systemie mają
> porządek bo znaleźli wyciągi i decyzję z poprzedniego wniosku.
Spokojnie, nie ekscytuj się. Kurier nie dotrze, a oni zgubią coś innego :)
p. m.