  • 1. Data: 2011-10-08 07:46:35
    Temat: Eurobank, Kupujesz-Zyskujesz i Płacę z Allegro. Odkryłem Amerykę ;)
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Wyszło mi, że dostałem premię od K-Z. Ponieważ nie mam tam żadnej karty,
    to wyszło na to, że to za płatności on-line, w tym PzA.

    Więc z punktu widzenia kupującego, w kontekście Allegro-Eurobank mamy
    pół procenta chargeback'u i okazję do bardziej przychylnego spojrzenia
    na PzA. Mała rzecz, a cieszy. Bardziej, niż analogiczne ING-owe kuszenie
    niepotrzebnymi towarami po mało atrakcyjnych cenach.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2011-10-08 10:06:44
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-10-08 09:46, Maruda pisze:

> [...]
    > na PzA. Mała rzecz, a cieszy. Bardziej, niż analogiczne ING-owe kuszenie
    > niepotrzebnymi towarami po mało atrakcyjnych cenach.

    W Millenium płacąc kartą Maestro do Konta Internetowego ma się
    1% zwrotu, więc to aż tak atrakcyjne nie jest.
    Bardziej przekonuje mnie to że za 1,95 zł mam w Eurobanku kartę
    z darmowymi wypłatami i to z oprocentowanego ROR.

  • 3. Data: 2011-10-08 11:11:47
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-10-08 12:06, Bogdan B. pisze:
> [...]
    > Bardziej przekonuje mnie to że za 1,95 zł mam w Eurobanku kartę
    > z darmowymi wypłatami i to z oprocentowanego ROR.

    Też mam EB, jak pisałem, ale mój zasiłek wpływa do BGŻ, gdzie dodają mi
    1% od jego całości, kasując co prawda 5zł (a podobno teraz 8) za kartę z
    darmowymi wypłatami wszędzie. Stamtąd niemal-cała kasa wypływa dzień
    później ZS-m na RO w EB. mBank u mnie jest już martwym kontem odkąd nie
    mam karty, leży tam drobny osad, parę zł. na ew. zakupy na Allegro.

    ... a poza tym ja tylko pisałem o kontekście PzA, że te 0.5%, to jednak coś.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-10-08 12:07:59
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-10-08 13:11, Maruda pisze:

    > ... a poza tym ja tylko pisałem o kontekście PzA, że te 0.5%, to jednak
    > coś.

    No ja też - bo do PzA używam tego Maestro i mam wszystko na Allegro o 1%
    taniej :-)

  • 5. Data: 2011-10-11 11:44:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Bardziej przekonuje mnie to że za 1,95 zł mam w Eurobanku kartę
    > z darmowymi wypłatami i to z oprocentowanego ROR.

    można mieć kartę do KO (codzienne odsteki)

    erator/