  • 1. Data: 2009-09-02 06:47:04
    Temat: Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    Witam,

    No i spadło - na stronie dalej 6,06% ale od dzisiaj zmniejszono do
    5,7% co można zobaczyć np. w "szczegóły konta".
    Wczoraj mBank, dziś eurobank - ogłaszanie regulaminów po fakcie to
    nowy trend?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-09-02 06:57:10
    Temat: Re: Eurobank - Rachunek Oszczędnościowy 5,7%
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 2 Wrz, 08:47, Grzegorz <g...@g...com> wrote:
> [...]
    > 5,7% co można zobaczyć np. w "szczegóły konta".
    > Wczoraj mBank, dziś eurobank - ogłaszanie regulaminów po fakcie to

    Zaczna sie oplacac lokatki po 200 zl?

  • 3. Data: 2009-09-02 06:57:11
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > No i spadło - na stronie dalej 6,06% ale od dzisiaj zmniejszono do
    > 5,7% co można zobaczyć np. w "szczegóły konta".
    > Wczoraj mBank, dziś eurobank - ogłaszanie regulaminów po fakcie to
    > nowy trend?

    K....a, ja to mam pecha! Wczoraj wreszcie założyłem konto w eurobanku i
    wieczorem przelałem kasę...

    Aha, i już jest na stronie też poprawione oprocentowanie.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 4. Data: 2009-09-02 07:15:42
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    Trzeba jednak przyznać, że zmiana nie jest zbyt radykalna i
    oprocentowanie nadal jest (nieco) wyższe niż lokaty w Meritum Banku.
    Oczywiście lokaty tygodniowe (do 2100 PLN) w EB są teraz nieco
    bardziej atrakcyjne, pytanie tylko, jak długo ich oprocentowanie
    (zmienne) się utrzyma?

  • 5. Data: 2009-09-02 07:17:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 23:47:04 -0700, Grzegorz napisał(a):

> [...]
    > co można zobaczyć np. w "szczegóły konta". Wczoraj mBank, dziś eurobank
    > - ogłaszanie regulaminów po fakcie to nowy trend?

    Tak, teraz % depozytów będzie się zmieniać jak cena akcji na giełdzie ;)
    To co wszyscy robią szturm na Polbank? Myślę, że pracownicy Polbanku
    czytają grupę tak jak epr mBanku i doszli do takich wniosków: centrala w
    Grecji nie ulepszy/zmieni www, więc aby nie doprowadzać grupowiczów do
    niepotrzebnych uniesień zachęcimy ich do spacerków - nie będą musieli z
    www korzystać i jeszcze świeżego powietrza zaczerpną :)

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-09-02 07:18:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 08:57:11 +0200, scholastyk napisał(a):

    > K....a, ja to mam pecha! Wczoraj wreszcie założyłem konto w eurobanku i
    > wieczorem przelałem kasę...
    >
    > Aha, i już jest na stronie też poprawione oprocentowanie.

    Cholera, czyli to przez Ciebie! Daj znać kiedy się wybierasz do
    Polbanku ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-09-02 07:42:01
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 23:47:04 -0700 (PDT), Grzegorz napisał(a):

    > Wczoraj mBank, dziś eurobank - ogłaszanie regulaminów po fakcie to
    > nowy trend?

    To akurat TOiP a nie regulamin. Ale Eurobank juz drugi raz tak robi. Mogli
    spokojnie wczoraj wieczorem powiesić "Tabela obowiązuje od dnia 02.09.2009
    r., wprowadzono Uchwałą nr DRPB/380/2009 z dn. 24.08.2009."

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-09-02 08:36:14
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 2 Wrz, 09:42, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > To akurat TOiP a nie regulamin. Ale Eurobank juz drugi raz tak robi. Mogli
    > spokojnie wczoraj wieczorem powiesić "Tabela obowiązuje od dnia 02.09.2009
    > r., wprowadzono Uchwałą nr DRPB/380/2009 z dn. 24.08.2009."
    Masz rację - pomyłka. Mogli wczoraj ale nie powiesili - wierz mi ;)

  • 9. Data: 2009-09-02 09:48:49
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    Czyli jakieś 32,10 teraz....

    W.

  • 10. Data: 2009-09-02 10:06:22
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > Cholera, czyli to przez Ciebie! Daj znać kiedy się wybierasz do
    > Polbanku ;)

    Aż takim desperatem nie jestem...

    W sumie już się nie gniewam na EB - ich 5,7% z kapitalizacją dzienną to więcej
    niż 4,8% w Allianz z kapitalizacją miesięczną....

    Interfejs w EB bardzo mi się podoba (no może poza tym upierdliwym tokenem).
    Tak więc pozostaję teraz rozdarty pomiędzy 4 bankami, z których każdy ma dla
    mnie coś innego (Allianz - KK, eurobank - KO, Noble/OF - lokata i Alior - ROR).

    Pozdrawiam
    scholastyk