  • 1. Data: 2008-05-05 10:01:42
    Temat: Eurobank konto wyciąg
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące konta online eurobanku. Mianowicie w historii konta widzę
    coś takiego :
    30.04 Odsetki Odsetki - Kapitalizacja odsetek - poprzedni okres -3.19
    30.04 Odsetki Odsetki - Korekta podatku od odsetek 1.00

    Czy ktoś spotkał się z czymś takim ? O co wogóle chodzi ? Dodam, że za poprzedni
    okres odsetki zostały pobrane w marcu (chodzi mi o te -3.19, których nie rozumiem).
    I co to jest ta 'korekta podatku od odsetek' ??

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-05-05 10:09:59
    Temat: Re: Eurobank konto wyciąg
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    d...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > okres odsetki zostały pobrane w marcu (chodzi mi o te -3.19, których nie rozumiem).
    > I co to jest ta 'korekta podatku od odsetek' ??

    Widocznie dodano ci za duzo odsetek w poprzednim miesiacu (nie wiem
    dlaczego - moze blad systemu, moze cos innego), wiec teraz dalo korekte
    (-3.19), a te n+1.0 pln to zywkla Belka od tych 3.19 - skoro wczesniej
    dali ci za duzo odsetek to rowniez wiecej Belki zaplaciles, wiec teraz
    zabrali odsetki i oddali Belke

  • 3. Data: 2008-05-05 11:29:18
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    d...@p...onet.pl pisze:
> [...]

    (-3.19), a te n+1.0 pln to zywkla Belka od tych 3.19 - skoro wczesniej
    dali ci za duzo odsetek to rowniez wiecej Belki zaplaciles, wiec teraz

    PS. Byc moze wysylam drugi raz,ale mi sie poprzednie nie wyswietlilo,
    jak cos to anuluje