  • 1. Data: 2009-05-05 22:59:43
    Temat: [Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Wlasnie polecialo w tv - odsetki z gory na lokatach 6%.

    Ktos tam niezle kombinuje. Podlapują wszystkie najlepsze pomysly
    na rynku.
    Zostala jeszcze debetowka za free + wyplaty ze wszystkich sieci i ja juz nic
    wiecej nie chce :)

    --
    in

  • 2. Data: 2009-05-06 06:48:14
    Temat: Re: [Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zostala jeszcze debetowka za free + wyplaty ze wszystkich sieci i ja juz nic
    > wiecej nie chce :)

    konto gratis, debetowka za free i wyplaty wszedzie tez za free...takich
    prezentow to nawet era nie daje, na czym bank mialby zarobic?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    wystarczy, ze ktorys z pracownikow banku czyta grupe i nie musi robic
    kosztownego researchu...tutaj znajdzie wszelkie info nt tego czego
    klienci oczekuja od bankow ;-D

  • 3. Data: 2009-05-06 07:25:16
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 06 May 2009 08:48:14 +0200, RobertS napisał(a):

    > konto gratis, debetowka za free i wyplaty wszedzie tez za free...takich
    > prezentow to nawet era nie daje, na czym bank mialby zarobic?

    Zadzwoń do VWbanku może Ci odpowiedzą.

  • 4. Data: 2009-05-06 12:50:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    sorden wrote:

    > Wlasnie polecialo w tv - odsetki z gory na lokatach 6%.
    >
    > Ktos tam niezle kombinuje. Podlapują wszystkie najlepsze pomysly
    > na rynku.

    Obawiam sie, ze taka promocja w mediach a jest rownoznaczna z proba
    ostatecznego mozliwie maksymalnego naczesania depozytow i przepowiada
    ze za miesiac czy cos podobnego oprocentowanie zejdzie na bardziej
    przykry i przyziemny poziom. Raczej nie ma sie co ludzic ze przy
    obecnej sytuacji na rynku bedzie to trwalo w nieskonczonosc.

    Nic to, kazdy kolejny miesiac na obecnym pulapie to i tak w obecnej
    sytuacji calkiem mily dar.

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

  • 5. Data: 2009-05-06 13:02:50
    Temat: Re: na lokatach 6% odsetki z gory
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On May 6, 8:48 am, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > konto gratis, debetowka za free i wyplaty wszedzie tez za free...takich
    > prezentow to nawet era nie daje, na czym bank mialby zarobic?

    na obracaniu ulokowanymi pieniędzmi, oczywiście. Ale odkąd pieniądz
    można dmuchać z powietrza, to już nie jest dobry argument...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2009-05-06 17:30:50
    Od: Ra <a...@a...com>

    sorden pisze:
> [...]
    > na rynku.
    > Zostala jeszcze debetowka za free + wyplaty ze wszystkich sieci i ja juz nic

    Nie sądzę żeby mieli to w planach tak jak i zdobycie jakieś dużej bazy
    klientów - to są też duże koszty a na razie to wieczorem siedzi tylko 1
    osoba na infolini ;)
    To co się rzuca w oczy to przede wszystkich duże parcie na depozyty i
    ciekawy jestem czy mają taką super akcję kredytową, chcą się sprzedać
    czy jak getin wykupić własne obligacje przed czasem, kredytów walutowych
    to przecież dużo nie mają