  • 1. Data: 2008-02-26 08:56:29
    Temat: Eurobank on-line sie wysypal .....
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    No i wpadka

    Serwis chwilowo niedostępny

    Przepraszamy, serwis www.eurobank.pl przekroczył limit jednoczesnych
    użytkowników. Zapraszamy ponownie później.

    Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, prosimy o kontakt z
    administratorami serwisu: w...@e...pl

  • 2. Data: 2008-02-26 08:56:57
    Temat: Re: Eurobank on-line sie wysypal .....
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    URL na przyszlosc do komunikatu http://www.eurobank.pl/error/busy.html

  • 3. Data: 2008-02-26 09:05:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lut, 09:56, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:
> [...]
    > użytkowników. Zapraszamy ponownie później.
    >
    > Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, prosimy o kontakt z

    Hmmm...pisalem juz, ze zaloze tam konto, jak liczba testerow
    przekroczy sto osob? ;)

  • 4. Data: 2008-02-26 13:08:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Hmmm...pisalem juz, ze zaloze tam konto, jak liczba testerow
    > przekroczy sto osob? ;)

    Pisałeś ;-)
    Mnie też nie działał, ale jakoś w nocy i też serwis był czasowo
    niedostępny. Jednak po 15 min. wszystko działało jak należy.

    Jak będzie się częściej wysypywało to wypłacam środki i likwiduję konto. To
    akurat mogę zrobić zawsze.

  • 5. Data: 2008-02-27 09:13:46
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Przepraszamy, serwis www.eurobank.pl przekroczył limit jednoczesnych
    > użytkowników. Zapraszamy ponownie później.

    Może odkupili serwery od nasza-klasa.pl? ;)

    Pozdrawiam
    Parl Dro